heh, tamam işte, aradığım ve bu aralar ihtiyaç duyduğum şey:mrgreen:
zati ıslanıyom, bişey değil bu ama, çamırdan mahvoluyorum, kask desen önümü bile göstermiyor, öndeki cam, yağan güzelim yağmurun vizörü temizlemesine müsade edemiyor, sadece asvaltın çamırı yapışıyor:mrgreen:
şööle bir girip makineye pirü pak yıkanmalı he:mrgreen: