poyraz010

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Bende koray 18 yaşımdayım balıkesirliyim motorsikletlere ve peugeot 106 quıksılvera çok ilgim var inşallah zamanla hepsi olacak..:)şimdilik kanuni - windy 125 sahibiyim motorumdan memnunum aranıza katılmış olmaktan daha çok memnunum artık bende burdayım.. hoşbulduk..:):bounce:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin arkadaşı.Aslında motosiklet sitesine girip hayalinin araba olduğunu söylemek garip olsada:cherry: inşallah tüm isteklerine kavuşursun.
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Hoşgeldin, memnun olduk..
Benimde 6, 7 ay öncesine kadar asıl hayalim Type-R idi.. Şimdi ise Cbr 600RR =)
Neden 1000RR değil derseniz çok fazla hayale gerek yok =)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
hoşbulduk :):) artık araba 2. planda benim için :) windy var ama benimde hayali CBR 600 RR :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst