- Katılım
- 24 Ocak 2009
- Mesajlar
- 824
- Konu Yazar
- #1
Bende koray 18 yaşımdayım balıkesirliyim motorsikletlere ve peugeot 106 quıksılvera çok ilgim var inşallah zamanla hepsi olacak..
şimdilik kanuni - windy 125 sahibiyim motorumdan memnunum aranıza katılmış olmaktan daha çok memnunum artık bende burdayım.. hoşbulduk..
:bounce: