- Katılım
- 9 Ağu 2007
- Mesajlar
- 177
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, motoristler, 2teker sevdalıları;
Uzun zamandır siteye üye olmama ve sessizce herşeyi takip etmeme rağmen, benim de arada bir yazmam konusunda ısrar eden Cengiz "Zion" kardeşime söz verdiğim gibi, özel bir gün ve özel bir sebeple başlangıç yapmak istiyordum, ve nihayet o gün geldi işte.
Bugün (veya aslında dün oldu galiba) hem yeni yılın ilk günü, hem de benim babalığımın ilk günü ve bunu beni aslında yakından tanıyan Adanalı hemşehrilerim başta olmak üzere tüm MT camiasıyla paylaşmak istedim.
Bu haberi daha erken duyurmak isterdim, ancak yaşayanlarınız bilir, oldukça heyecanlı ve yoğun bir gün geçirdiğimden fırsatım olmadı. Yine de haberi alıp da arayan ve hatta hastaneye kadar gelen arkadaşlara tek tek teşekkür ederim.
POYRAZ'ımızın doğum haberi ile başlayan yazılarımın devamının gelmesini, burada bir yandan eğlenirken diğer yandan da acı-tatlı haberleri paylaşıp bilgi alışverişi yapabileceğimi de ümit ederek hepinize sağlıklı, mutlu, bol gezili bir yıl diliyorum.
Murat K.
Uzun zamandır siteye üye olmama ve sessizce herşeyi takip etmeme rağmen, benim de arada bir yazmam konusunda ısrar eden Cengiz "Zion" kardeşime söz verdiğim gibi, özel bir gün ve özel bir sebeple başlangıç yapmak istiyordum, ve nihayet o gün geldi işte.
Bugün (veya aslında dün oldu galiba) hem yeni yılın ilk günü, hem de benim babalığımın ilk günü ve bunu beni aslında yakından tanıyan Adanalı hemşehrilerim başta olmak üzere tüm MT camiasıyla paylaşmak istedim.
Bu haberi daha erken duyurmak isterdim, ancak yaşayanlarınız bilir, oldukça heyecanlı ve yoğun bir gün geçirdiğimden fırsatım olmadı. Yine de haberi alıp da arayan ve hatta hastaneye kadar gelen arkadaşlara tek tek teşekkür ederim.
POYRAZ'ımızın doğum haberi ile başlayan yazılarımın devamının gelmesini, burada bir yandan eğlenirken diğer yandan da acı-tatlı haberleri paylaşıp bilgi alışverişi yapabileceğimi de ümit ederek hepinize sağlıklı, mutlu, bol gezili bir yıl diliyorum.
Murat K.
