Bende bi rüyamı anlatıcam hocam. tamam rüya anlatma köşesi deil de, içimden geldi anlıyomusun? Polisten kacarsak ne olur? Plakanı alırlar ceza yazarlar, yada iyice işkillenirlerse takip ederler, tutanak tutarlar, polisi görev sırasında tehliye soktu diye. Bi ton iş. Karakolda karşılarına alıp artizmisin sen len derler, amerikamı burası şş? derler. Neyse Rüyam,
Motosikletle gidiyorum, altımda HD Road King war, bak bak rüyaya bak :queen:
Polis durduruyo, benim üstümde beyaz bi atlet war, dövmeler falan war, saçlar dazlak, bide spor yapmışım irileşmişim, yaz mevsimi ayakta postallar war manyaq gibi. Polis soruyo ehliyet diye, sonra yanımdan acılıyo biras uzaklasıyo, diyo ki:
-cok kötü kokuyosunuz!
-ayrıca bu motorun arkasındaki bos bira siseleride neler !
-Route 66 da bi barda takıldım arkadaslarla.. diyorum adama gayet rahat, sonra üfle! diye bişi cıkartıyo diyorum;
-bende hastalık war taşıyıcıyım, bide tükürüyom yere, adam iyice iğreniyo,
- ne pismişsin sen be! diyo,
- hadi len diyorum, basıyorum por por akıyorum, plakayıda alamıyo, çamur içinde oda çünkü, memur arkadası soruyo;
-noldu ehliyet ruhsat sordunmu diye,
-ilerde suleyman abi war radarda ona haber verelim, bu çamurların dilinden o anlıyo gör bak simdi! diyo ben ufukta kayboluyom. Sonra ev arkadasım uyandırdı
-uyan ise gec kalıcaksın otobüs kaçıcak şşş! diye.