polisin yüzünden kaza yaptım!!!

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Malesef polislerimiz böyle.Her motor kullananı delidolu, bilinçsiz sanıyorlar.Geçmiş olsun.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
arkadaşım geçmiş olsun ne diyim. adam trafiği hem öyle kesiyo hemde sana laf diyo he? ne diyim arkadaşında dediği gibi her önüne geleni polis yaparlarsa oacağı bu. arkadaş senin görevin tutanağı tutmak yaraılıyı sevketmek... nasıl bağırırsın adama? istersen arkadaşım emniyet müdürlüğüne bi dilekçe yolla... murat abimiz daha iyi bilir o işleri bi akıl al istersen..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun arkadasım.genellemıyoruz tabıkı ama bır Is grubuna dahıl ınsaların cogu mu boyle olur polıs olmak ıcın aranan sart o tarz bırı olmak herhalde.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
46
playboy_77 geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın, sıkılma hiç, belki daha kötüsü olacaktı.Yine de o sürate çıkmamalıydın diyeceğim ama arkadaki arabalar zorluyor insanı bir süratte gitmeye yoksa yanda parketmiş traktör e falan yapıştıracan başka çare yok..Memur arkadaşa ben de bişey demiyorum :pr:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Büyük geçmiş olsun kardeş.O polis varya işte ben o polisi tanıyorum.Biliyormusun?.Kim mi? O .Ç...Hemde ta kendisi
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Geçmiş olsun arkadaşım umarım bir an önce toparlarsın.O polise söylenecek söz dahi sarfetmeye gerek yok.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Geçmiş olsun abi.Bu ülkede zaten her engele rağmen motor sürmek gerçekten de büyük ustalık.Kaza yaptığınızda ne düşüyon lan diye tepki veren her kesimin Allah belasını versin daha beter etsin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun.İnş. son olur.

Polis yola atlamış ve Kartal durabilmiş ise sizinde ne olur ne olmaz diyerek takip mesafesini arttırmanız gerekirdi ama malesef olan olmuş.

50-60 km/h'a düşürdüm dediğiniz için hızınız konusunda bir tahmin yürüttüm.

Arka frende tutmayınca-normalde durulacaksa bile- durulamamış demek ki

Polisin tavrı da çok çirkin hakkaten.

Motora eşek gibi binen bir sürü insandan ötürü onlarda da mutlaka bir ön yargı var.

Ben Ankara'da yaşıyorum. İstanbul'a gelince polislerin motorlulara karşı neden önyargılı olduğu gördüm.

Motorun fazla olduğu yerlerde polisler ile motorcular zıt kutuplarda galiba

Gerçi hepimizin bildiği meseleler...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
aynen katılıorum asm kardese...belkı cogu polıs haklı sundan haklı bu suru sacma sapan motor kullanan adam var bızde bu ısı duzgun yapmaya calısıoruz elımızden geldıgınce ama ne yazıkkı bızı onlarla karıstırıolar....ıns son olur bu kaza herks ıcınde...allah kazasız belasız gunler nasıp etsın...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
öncelikle geçmiş olsun:rendeer:

motoru yatırman direkt vurmaktan iyi olmuş hem motordaki hem sendeki hasar bakımından:cat:

polis memuru hakkında yorum yapmayacağım iyi yada kötü birşeyler söylenmiş zaten:pale:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
adam gücünü kullanıyo işte o kask kaç tane adam kafası deler var ya helal olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst