thaii_vtec die biri hortladi abla ouyandirio topicleri miletde okumadan yaziooo aynen katiliorum sana :lus1:::cat:
r:
r:
r: pinar abla artik topiciin kitlenmesi icin dua etmekten baska bise gelmez elden:queen: halaaa yaziolar
Yok bunu paratoner85 hortlattı..![]()
Bir hafta deil 2 ay geçmiş....yazmiyip ne yapacaz arkadaşım? açılan topicleri 1 ahftadan sonra mesaj yazmak yasakmı yada kötü birşey mi? her sonradan gelen bir şey yazar okuyan birine belki bir şey katar
yanlış mıyım?
Senin söylediğini daha önceki mesajlarda söylememişler evet düşüncelerini paylaşmak ve meslektaşlarını müdafaa etmekte haklısın.. Benim lafım aynı mesajı tekrar tekrar yazanlaraydı :cherry:walla nereden gözüme çarptı da okudum, cevapladım bilmiyorum.
ancak asıl önemli olan birinin birini azarlaması ya da geçmiş olsun dileklerini iletmesi değil.
ÖNEMLİ OLAN arka fren yokken yüksek hıza ulaşmak ve ön freni kullanarak 50-60 km hıza kadar inmesi... Okuyucuların da alacakları ders eğer FRENSİZ ise motoru ya yanında iterek götüreceksin ya da çok düşük hızda seyredeceksin. (eminim motorun üstüne çıkmadan evvel kursta pisti birkaç tur motoru taşımış olanınız vardır... ve yine eminim çok düşük hızda seyredebilecek kadar denge sağlayabiliyorsunuzdur.) DİKKATİ BURAYA VERMEK GEREK, KONUYU SAPTIRMAK DEĞİL. takip mesafesi, fren mesafesi ve diğer unsurları hesaba katmadım hatta... Hayretsiniz.
Kask takmazsan yakalanırsın, trafikte tehlike yaratıyorsan yakalanırsın, yüksek hızda gidersen yakalanırsın, ehliyetsizsen zaten yakalanmışsın demek... Yoksa polis onca işin arasında size vakit ayırmaz. (Ayırmam.)
"Polise antipati duyanlar, hadi buradan sesinizi duyurun!" başlığı bu... Aksini söyleyen çıkacak mı?
Ağzını bozan insan formunda hayvanlar... onlara alışığız zaten. Ekleyecek bir şey yok. Yarın işteyken illa ki karşımda olacaklar.
BU ARADA... GEÇMİŞ OLSUN MOTORCU ARKADAŞIM.
Senin söylediğini daha önceki mesajlarda söylememişler evet düşüncelerini paylaşmak ve meslektaşlarını müdafaa etmekte haklısın.. Benim lafım aynı mesajı tekrar tekrar yazanlaraydı :cherry:
Ama pm atsan arkadaşın okuması daha kolay ve garanti olurdu.. Bu topiği okuyan o deil çünkü biziz.. Kendisi şu an hakkında konuşulduğunu bile bilmiyor deil mi???
Bu arada ben polisleri çok severim, bana hep yardımcı olurlar :queen: (sivil polisleri pek sevmem ama yalan deil :mrgreen![]()
walla nereden gözüme çarptı da okudum, cevapladım bilmiyorum.
ancak asıl önemli olan birinin birini azarlaması ya da geçmiş olsun dileklerini iletmesi değil.
ÖNEMLİ OLAN arka fren yokken yüksek hıza ulaşmak ve ön freni kullanarak 50-60 km hıza kadar inmesi... Okuyucuların da alacakları ders eğer FRENSİZ ise motoru ya yanında iterek götüreceksin ya da çok düşük hızda seyredeceksin. (eminim motorun üstüne çıkmadan evvel kursta pisti birkaç tur motoru taşımış olanınız vardır... ve yine eminim çok düşük hızda seyredebilecek kadar denge sağlayabiliyorsunuzdur.) DİKKATİ BURAYA VERMEK GEREK, KONUYU SAPTIRMAK DEĞİL. takip mesafesi, fren mesafesi ve diğer unsurları hesaba katmadım hatta... Hayretsiniz.
Kask takmazsan yakalanırsın, trafikte tehlike yaratıyorsan yakalanırsın, yüksek hızda gidersen yakalanırsın, ehliyetsizsen zaten yakalanmışsın demek... Yoksa polis onca işin arasında size vakit ayırmaz. (Ayırmam.)
"Polise antipati duyanlar, hadi buradan sesinizi duyurun!" başlığı bu... Aksini söyleyen çıkacak mı?
Ağzını bozan insan formunda hayvanlar... onlara alışığız zaten. Ekleyecek bir şey yok. Yarın işteyken illa ki karşımda olacaklar.
BU ARADA... GEÇMİŞ OLSUN MOTORCU ARKADAŞIM.