- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
Lan arkadaş nasıl bir toplum olmuşuz.
Düşünme yetimizi kaybetmişiz resmen.
Düşünmeyi geçtim, insanlığımızı kaybetmişiz !
Burada o vatandaşı savunanlar plakasız, kasksız olmasını savunmuyorlar.
Oradaki sivil canlının yaptığı harekete tepki gösteriyorlar.
3 tane polis 1 cılız adamı arabaya bindiremesin, kelepçeyi takamasın, sonra biber gazını gözünün bebeğine sıkınca haklı olsun !
Al haklı !!!
İtin gtüne sokuluyormuş birde polisler.
İtin her yerine sokulmayı hak ediyorlar !
Daha iki gün önce vatandaşın gözüne biber gazını sıkarken, pişmiş kelle gibi sırıtan adam saygıyı hak etmez arkadaş.
Tabi yine de sözüm tüm polislere değil.
Az da olsa, görevini hakkıyla yerine getiren polisler yok değil...
Düşünme yetimizi kaybetmişiz resmen.
Düşünmeyi geçtim, insanlığımızı kaybetmişiz !
Burada o vatandaşı savunanlar plakasız, kasksız olmasını savunmuyorlar.
Oradaki sivil canlının yaptığı harekete tepki gösteriyorlar.
3 tane polis 1 cılız adamı arabaya bindiremesin, kelepçeyi takamasın, sonra biber gazını gözünün bebeğine sıkınca haklı olsun !
Al haklı !!!
İtin gtüne sokuluyormuş birde polisler.
İtin her yerine sokulmayı hak ediyorlar !
Daha iki gün önce vatandaşın gözüne biber gazını sıkarken, pişmiş kelle gibi sırıtan adam saygıyı hak etmez arkadaş.
Tabi yine de sözüm tüm polislere değil.
Az da olsa, görevini hakkıyla yerine getiren polisler yok değil...