- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar gün geçmiyor ki polisler ellerindeki yetkilerle kendilerini kral zannetmesin ve orantısız güç kullanmasın, öğrenciliğim Ankara Siyasal'da geçmişti ve polisler sık sık gaz bombası ya da biber gazı ile müdahele ederlerdi bizlere kampüs içerisindeyken hatta bir keresinde okulun içinde bile gaz bombası atmışlardı.
Bu kez de genç bir kardeşimizi etkisiz hale getirmek için biber gazı sıkıyorlar, bence bu saçma gaz elzem olmadıkça, kamu düzeni için ciddi tehlike oluşturmayan bireylere asla sıkılmamalı.
http://www.memurlar.net/haber/295070/
Bu kez de genç bir kardeşimizi etkisiz hale getirmek için biber gazı sıkıyorlar, bence bu saçma gaz elzem olmadıkça, kamu düzeni için ciddi tehlike oluşturmayan bireylere asla sıkılmamalı.
http://www.memurlar.net/haber/295070/