Polisin Motorcuya Korkunç Müdahalesi

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Arkadaşlar gün geçmiyor ki polisler ellerindeki yetkilerle kendilerini kral zannetmesin ve orantısız güç kullanmasın, öğrenciliğim Ankara Siyasal'da geçmişti ve polisler sık sık gaz bombası ya da biber gazı ile müdahele ederlerdi bizlere kampüs içerisindeyken hatta bir keresinde okulun içinde bile gaz bombası atmışlardı.

Bu kez de genç bir kardeşimizi etkisiz hale getirmek için biber gazı sıkıyorlar, bence bu saçma gaz elzem olmadıkça, kamu düzeni için ciddi tehlike oluşturmayan bireylere asla sıkılmamalı.

http://www.memurlar.net/haber/295070/
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
burnunun dibinden gaz sıkılırmı ya. hadi adam manyak belli ona lafım yok tak kelepçeyi kuzu gibi olucak mecbur. o kadar yakından gaz sıkılırmı
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Plakasız ruhsatsız ehliyetsiz kasksız kullamak tehlike oluşturur...Gülü seven dikenine katlanır, hem suçlu hem güçlü bu motorunu parçalayan adam videodan göründüğü kadar.Herkese biber gazı sıkmazlar durduk yere.

Biber gazı sıkılmış bir hali yok bu kişinin...Yüzüne biber gazı sıkılan adam gidipte motorunu tekmelemez, ne yüzünü siliyor ne ağlıyor ne gözünden yaş geliyor ne bişey yapıyor alkollü gibi tavırları var bu haberede inanmıyorum.
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
polis bu hükümetde o kaununda o ağada o paşada o biber gazıda sıkar gözüne gözüne gerekirse coplar gerekirse çeker vurur. borumu polis o.........
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Plakasız ruhsatsız ehliyetsiz kasksız kullamak tehlike oluşturur...Gülü seven dikenine katlanır, hem suçlu hem güçlü bu motorunu parçalayan adam videodan göründüğü kadar.Herkese biber gazı sıkmazlar durduk yere.

Biber gazı sıkılmış bir hali yok bu kişinin...Yüzüne biber gazı sıkılan adam gidipte motorunu tekmelemez, ne yüzünü siliyor ne ağlıyor ne gözünden yaş geliyor ne bişey yapıyor alkollü gibi tavırları var bu haberede inanmıyorum.

keşke videonun tamamını izleseydin.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
polisi bile haklı çıakran şu milli eğitimle yoğrulmuş zihniyetlere birer alkış. oysaki polis kaba deyimle eskinin eşkiyası var ya onun üniformalı hali o kadar. trafik ışıkları da öyle mesela
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
motosiklet plakasız dolayısıyla motosiklet sahibi suçlu...suçlu kişi,polise direnmese zaten polis biber gazını da kullanmaz...bu motoru vermem ben kırarım diyor üstelik direk kanunlara aykırı bir davranış.polisin biber gazı sıkmasına gelince adam zaten çılgına dönmüş ne dediğini sorsan kendide bilmiyordur şu an belkide o şahıs polise küfretti polisde etkisiz hale getirmek için sıktı...her neyse kanunlara uyanların polisle böyle işi olmaz diye düşünüyorum
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
polisi bile haklı çıakran şu milli eğitimle yoğrulmuş zihniyetlere birer alkış. oysaki polis kaba deyimle eskinin eşkiyası var ya onun üniformalı hali o kadar. trafik ışıkları da öyle mesela
eğer dalga geçmiyorsan sırf bir şeyler yazayım diye yazmışsın ...polis olmasa kan gövdeyi götürür...kırmızı ışık olmasa...onu tahmin bile edemiyorum
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
polis bu hükümetde o kaununda o ağada o paşada o biber gazıda sıkar gözüne gözüne gerekirse coplar gerekirse çeker vurur. borumu polis o.........
ben bu olay için söylemiyorum senin gibi düşünenler yüzünden polisleri itin g*tüne sokuyorlar milletvekili bile tokatlıyor
pkk lı itler bile adamdan saymıyor o pkklılara orantısız güç kullanılsa 1 2 bilemedin 10 tanesi herkesin gözü önünde vurulsa bir daha böyle olaylar oluyormu bak
sen dersinki şimdi vurulanların günahı ne çoluk çocuk diye ozaman anası babası salmasaymış.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
polisi bile haklı çıakran şu milli eğitimle yoğrulmuş zihniyetlere birer alkış. oysaki polis kaba deyimle eskinin eşkiyası var ya onun üniformalı hali o kadar. trafik ışıkları da öyle mesela

Araba kullanırken telfonla konuşanlara, yolda biz motor kullananlara yamuk yapanlara sıkıştıranlara, yol vermeyenlere tınlamayanlara hergün bol bol küfür etmeyenimiz yoktur sanırım...Ben etmiyorum diyen varsa böyle yapanlar haklıdır motor kullananlar haksızdır diyorsanız yukarıdaki polislerde haksızdır.

phradrel siz bana dediniz sanırım, bu adama ne yapılması gerekir siz olsanız polis veya görevli ne yapardınız söyleyin ona göre bende sizi üstün zekanız ve çözüm bulmanızdan dolayı alkışlayayım elinizi öpüp başıma koyayım...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ülke ne hale gelmiş İt olmuş ağa .. bu görüntülerdeki sahte kabadayı amerikada yapsaya o showu bak napıyolar..

sen plakasız muhtemelen evraksız motora binecen polis seni yakalayınca .. gariban edebiyatı yapacan ..

az bile yapmışlar .. laleye bak vermezmiş motoru .. bu gariban edebiyatını bırakın.. motoa plaka alan evrak alan salakmı.. polis napacaktı el koymuş motoru bağlamış .. adam motoru tekmeliyor polis belli süre ses çıkarmıyor adam coşuyor..poliste coşkuyu dindiriyor..

harcı protesto eden öğrenciye jop vurulmasına .. asgari ücretle geçinemeyen vatandaşın yaptığı eyleme biber gazı sıkılmasına hepimiz karşıyız .. ancak tüm dünyada uygulama 3 aşağı 5 yukarı böyle .. ama hem haksız olucan hemde show yapacan orda duracaksın.. sırf motosiklet kullanıyo olması savunulmasını gerektirmiyor.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Plakasız ruhsatsız ehliyetsiz kasksız kullamak tehlike oluşturur...Gülü seven dikenine katlanır, hem suçlu hem güçlü bu motorunu parçalayan adam videodan göründüğü kadar.Herkese biber gazı sıkmazlar durduk yere.

Biber gazı sıkılmış bir hali yok bu kişinin...Yüzüne biber gazı sıkılan adam gidipte motorunu tekmelemez, ne yüzünü siliyor ne ağlıyor ne gözünden yaş geliyor ne bişey yapıyor alkollü gibi tavırları var bu haberede inanmıyorum.
bidaha izle adamın ağzının içine sıkıyor resmen
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Gülü seven, dikenine katlanır. Evraksız trafiğe karışıyorsa, olacaklara da katlanacak. Bu şahsiyet plakasız şekilde birine vurup da kaçabilir ve tespit edilemiyebilirdi. Olması gereken olmuş. Ben de motosikletlerimi yeni aldığım da dayanamayıp, turladığım zamanlar oldu. Yakanlansaydım, gerekli cezai işlemleri seve seve uygulatırdım. Hem suçlu, hem güçlü olup, orada geçmekte olan insanların da huzurunu bozmaya kimsenin hakkı yok...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
az bile yapmış polis sen polisin yanında öyle motoru parçalayacaksın bi nevi küfür etmiş gibi sonra ekip otosuna binmeyeceksin temiz dayaklık..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
biber gazı hayati tehlike önem arz eden durumlar için kullanılır mesela kaçan bir suçlunun etkisiz hale getirilmesi, kavga eden insanların ayrılması vs. ancak sakinleştirmek maksatlı ve çevreye zarraı olmayan birisine bu denli gaz sıkılması abesle iştigaldir.

bunu yapan geçmişte numune hastanesi'ne kaçan eylemcilere de biber gazı sıkmıştı ve hastanenin acil servisinde tedavi gören hastalar zor durumda kalmıştı.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
acaba o begenmediğimiz polısler olmasa çoluk çocuk eşimiz yaşlı anamız babamız ne yapar iti uğursuzu sapığı gaspçsı daha ne diyeyim illaki arada sırada bazi terslikler olur hemen saldırmak niye?
başınıza gelmesinde anlamayın
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bence o motoru tekmeleyen adam kendini kaybetmiş polis de adamı kendine getirmeye çalışıyor, polis adama tokat atsaydı kulağını çekseydi de adamı darp etmişler derdiniz, kameraya alındığını bildiği için sıkıntıya girmemek için bolca gaz sıkıyor polis, neticede fiziksel temas yok :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst