- Katılım
- 2 Ocak 2008
- Mesajlar
- 84
Ayıdan post olur, polisten de dost olur! Ama dostluktan anladığın suç ortaklığı veya suçuna göz yummaksa polis dost olmaz! O zaman polis suç işlemiş olur!
''Polisin Motorcuya korkunç müdahalesi''başlığı oldukça provakatif!
Motora binen,motorcu olanın yasa karşısında ayrıcalığı mı var? Aracının evrakları yoksa,plakası yoksa, muayenesi yoksa, ehliyetin yoksa, alkollü isen, trafiği tehlikeye düşürüyorsan, polis müdahale eder. VW Transporter aracımın muayenesi geçmişti. Kontrolde ortaya çıktı. Yine de yaptırmadım. Başka bir kontrolde ortaya çıktı. Otoparka çektiler. 2 gün işimden oldum ama kabahat benimdi. Bir saatlik muayene, bana 2 güne ,otopark ve çekici parasına mal oldu. Polise, devlete küfür mü etmeliydim?
Videoyu izledim! Adam resmen coşmuş, şov yapıyor, şımarmış! 2 polis gayet sabırlı ve araca bindirmeye çalışıyor! 3. polisin eline sağlık!
Evrakları olmadığına göre bu adam bu motoru çalmış da olabilir, yavuz hırsızlık da yapıyor olabilir, sigortası ve muayenesi de olmayabilir. Bir kaza yapsa ne olacaktı?
Lütfen sırf motora biniyor diye kimseyi ayrıcalıklı görmeyin! Yasalar sizi korumak için var!
''Polisin Motorcuya korkunç müdahalesi''başlığı oldukça provakatif!
Motora binen,motorcu olanın yasa karşısında ayrıcalığı mı var? Aracının evrakları yoksa,plakası yoksa, muayenesi yoksa, ehliyetin yoksa, alkollü isen, trafiği tehlikeye düşürüyorsan, polis müdahale eder. VW Transporter aracımın muayenesi geçmişti. Kontrolde ortaya çıktı. Yine de yaptırmadım. Başka bir kontrolde ortaya çıktı. Otoparka çektiler. 2 gün işimden oldum ama kabahat benimdi. Bir saatlik muayene, bana 2 güne ,otopark ve çekici parasına mal oldu. Polise, devlete küfür mü etmeliydim?
Videoyu izledim! Adam resmen coşmuş, şov yapıyor, şımarmış! 2 polis gayet sabırlı ve araca bindirmeye çalışıyor! 3. polisin eline sağlık!
Evrakları olmadığına göre bu adam bu motoru çalmış da olabilir, yavuz hırsızlık da yapıyor olabilir, sigortası ve muayenesi de olmayabilir. Bir kaza yapsa ne olacaktı?
Lütfen sırf motora biniyor diye kimseyi ayrıcalıklı görmeyin! Yasalar sizi korumak için var!