Polisimiz ve Motorlarımız

Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
Hemen savcılığa gidip dava açın hiç bir şekilde size vurma öyle önünüze kırma hakları yok o polis aracının plakasını aldıysanız sizin için çok iyi olcaktır. kesinlikle hakkınızı arayın
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
izlanda da polis birini vurduğu için özür dilemişti. kuzey devletlerinde polisin zor kullandığı çok nadir olur. ingilterede polis silah taşımaz. avrupada yasalara uyulur; ben avrupada polisin birinin gözünü çıkarıp ateşe attığı ve cezasız kaldığı bir örnek görmedim. ama türkiyede katille fotoğraf çeken polis/jandarma çok gördüm.

o polis size de dokununa açarsınız bir başlık da size. suçlu olmanız gerekmez yeterki doğru zamanda doğru yerde olun; ölmediğinize şükredersiniz.

niyet farklı hocam.senin ya da bir yakınının evinin camından içeri Molotof girerse o zaman bi başlık da siz açarsınız hehalde.ayrıca haberlerden ve gidip görenlerden duyduğumuza göre yurtdışında polis bi olaya gidip copunu gösterdiği vakit ortalık duruluyor.neden?çünkü orda yaşayanlar insandan doğmuş.o coptan korktukarından değil.olaya kanunun hukukun el koyduğunu anladıkları ve saygıları oldukları için.geçen bizim evin önünde kavga çıktı.ayırmaya gelen polis ekiplerine saldırdı hayvandan doğanlar...bilmem anlatabildim mi?
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
Hükümet demiş olmamak için yaygın olarak devlet kelimesinin kullanılması yanlışı içinde olmamak gerek.

Örnek olarak, teknik direktörü beğenmeyebilirsin. Değiştirilmesini talep edebilirsin. Oy kullanma hakkın varsa ona göre yeni bir yönetim seçersin vs...

Ama takımı, rengiyle, ruhuyla, tümden beğenmiyorsan, o ayrı bir konu...ki, kastettiğin bu olmasa gerek.

Ha, bu arada, oyuncuları da beğenmeyebilirsin; topa sert giriyor falan da diyebilirsin ... Adresin teknik direktör o zaman ...

Devlet dediysek devlettir. Hükümetle devlet arasındaki ayrımı yapabilecek ölçüdeyiz. Allaha şükür.

Türkiye, müstemleke(sömürge) olsa. Yabancı valiler, Türk milletine daha az baskı yapardı. Bundan eminim.
Vergilere bakın.
Askerlikte köpek muamelesi gören erlere bakın. (Köpek derken, askerde köpekler erlerden değerlidir.)
Memurların itip kaktığı köylülere bakın.
Kapatılan uçak fabrikasına, Üretilmeyen devrim arabasına bakın.
Elin gavuru gelse daha insaflı davranır.

Bu Olay ne akp ile başladı ne akp'nin gidişiyle biter.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Bütün kötü polislerin çükü düşsün :-/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onlar her ne kadar karşıdan gelseler de paraleldir.Bi de tekerini vurmuşun.. yoksa bizimkiler yapmaz..:)
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
Polislere güven mağlesef yerlerde.Çünkü emniyet teşkilatı ne yazıktır ki seçilmiş hükümetin kontrolüne giriyor ve onun baskı aracı haline geliyor.Bir yandan polisin elindeki güç arttsın diyoruz fakat o güç sonra gelip suçsuz vatandaşa vuruyor.Çünkü polis halkçı değil.Polis bir kısımın yanında diğerinin değil.Bir arkadaş yurt dışında polislerden örnek vermiş.Aslında sorunun ibretlik cevabınıda vermiş.Oradaki halk polisin kanun çerçevesinde kaldığından hak ve hukuğa bağlılığından emin.Vatandaş adalet duygusunu yetirmemiş.Evet polis hepimize lazım başımız sıkışınca hemen polise gidiyoruz.Onlarda bizim amcamız abimiz komşumuz aslında biziz fakat ne yazıktır ki siyasi baskı yiyen bir kurum.Düşünsenize aykırı olan bir emri uygulamadığınız da ailecek çoluk çocuk olmadık yerlerde göreve gidiyorsunuz bunlar da çok zor.Gönül ister ki artık ülkemde siyaset,polis,yargı,hukukve adalet herkesin ortak hakkı olsun sadece hükümetlerin,cemaatlerin,tarikatların ve partilerin değil..
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
niyet farklı hocam.senin ya da bir yakınının evinin camından içeri Molotof girerse o
zaman bi başlık da siz açarsınız hehalde.ayrıca haberlerden ve gidip görenlerden duyduğumuza göre yurtdışında polis bi olaya gidip copunu gösterdiği vakit ortalık duruluyor.neden?çünkü orda yaşayanlar insandan doğmuş.o coptan korktukarından değil.olaya kanunun hukukun el koyduğunu anladıkları ve saygıları oldukları için.geçen bizim evin önünde kavga çıktı.ayırmaya gelen polis ekiplerine saldırdı hayvandan doğanlar...bilmem anlatabildim mi?

Hocam bu bahsettiğiniz hangi ülke ben böyle bi ülke bilmiyorum da.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Bence bu arkadaş ters algı yaparak polislere geçirmek için bir hikaye yazmış ama bana pek inandırıcı gelmedi.
Motoru bağladılarsa kesin bir eksikliğin vardı. Ayrıntıları anlatmıyorsun sinirli yapıya sahibim diyorsun sonra dövdüler diyorsun. Bide iteklemişin. Bence hafifleterek anlattın.
Bir evrak ekisğin olmadan polis hayatta bağlayamaz motoru.
Kendi kusurlarımızı çiğnediğimiz kanunları hiç saymıyoruz. Anca polise suç atıyoruz.
Bunu herkes yaşamıştır(ben de). Hız kurallarına uymadığımızda polis ceza kesti olur ama kanunu çiğnedim demez kimse.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ayip arkadas ya nasil bu kadar rahat sovebiliyosunuz tanimadiginiz bilmediginiz insanlara. Ben de taksicilerin hepsi OC diyim o zaman aranizda taksici varsa ne olacak?

Hayret bir sey yahu, biraz haysiyet sahibi olun.
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
192
Polis hücuma geçti mi ürkmüş gergedan sürüsü gibi hareket ediyor.
Etrafta ne varsa dalıp yıkıyorlar.:)
Bundan bir kaç yıl önce birilerini kovalarken Kafe'de oturmuş kahvesini içen adamı kameralar önünde yumruklamışlardı.
Farklı şehirlerde de grev ya da protesto eylemlerinde nasıl davrandıklarını canlı yayınlarda izledik.
Hele ki Gezi Parkı protestolarında aymazlığın ve hukuksuzluğun nerelere varabildiğini ibretle gördük.

Acı olan bunlar iyi günleriniz.
Geçtiğimiz hafta meclise getirilen ve şimdilik oylaması ertelenen bir iç güvenlik paketi var.
O paket meclisten bir geçsin asıl cümbüş o zaman başlayacak

Sen şimdi evinde molotofta bulunduruyosundur :) haberin olsun molotof bulundurmak artık suç ;)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sen şimdi evinde molotofta bulunduruyosundur :) haberin olsun molotof bulundurmak artık suç ;)
Bulundurmaya gerek yok.
Polis arkadaşlar sağolsun gelirken yanlarında getiriyorlar.
Yeter ki seni içeri almayı kafaya koysunlar.
Her türlü kolaylık var hamdolsun.
:)
Bu da ileri demokrasinin nimetlerinden biri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst