Polisimiz ve Motorlarımız

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Kafadan yorum yapıp polisi kötülemeyin!!

Adam gibi araç kullanana kimse birşey yapmaz, yapamaz!!

Kullandığın araç ile trafik kurallarına uymayacaksan,

Kusura bakma o araca binmeyeceksin. ..

Suçu olan, kusuru olan kaçar polis den!!

(Konuyu açan arkadaş, çelişkili bir rapor açmıştır,
Yada tam anlatamamışsın olayı. . )

Motor kullanırken suçum yada kusurum olmadığı halde durmadığım olmuştur.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Polis işde. Sonra dedinmi ben bunlaramı özeniyorum . Neden se ben sevecek yanlarını göremiyorum. Eskiden istisnlar vardı şimdi istisnanın istisnası var. onlarda kendini saklıyor grup içinde.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Antalyada iki çevik kuvvetin yanından gectim az ilerde park ettim işim vardı gelip bana ehliyet,ruhsat,kimlik sordular neden selam vermiyorsun bizi sallamıyormusun diye azar çektiler!!! İstanbulda yunusları gördüm sizin motorlar taş gibi maşallah modifiye varmı diye muhabbete girdim. Afyonda polis çevirdi evrakları kontrol ettiler sonra naapiyosun falan dedim istanbula gidiyorum gel bakim yorulmuşundur bi çay iç diye aldılar muhabbet sardık sonra yola devam ettim değişikler vesselam ama biride hayatımı kurtarmıştı resmen birine dalarken al aşağı etmişti etmese katil olurdum yani hepsi bir değil insan sonuçta ne bileyim birkaçı yüzünden hepsi kötü dememek lazım...
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
45
Normal şartlarda polsiin dur ihtarına uymamak 169 lira ama durmadığınız zaman yok üstüme sürdü kaçtı yok uygunsuz ışık bulundurma yok trafiği tehlikeye attı diyerek 500 lira civarı alakasız ceza kesiyorlar.Ben plakayı çıkartıp sırt çantama koyuyorum durmuyorum eğer bi şekilde durursam yada park halinde yakalarlarsa titreşimden cidalar açıldı düştüm diyip çıkmaya çalışıyorum işin içinden çıkmassamda plaka üstündeyken lanet olsaı dur çizgisinden yediğim cezanın yanında hiçbişey ödiceğim ceza
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Normal şartlarda polsiin dur ihtarına uymamak 169 lira ama durmadığınız zaman yok üstüme sürdü kaçtı yok uygunsuz ışık bulundurma yok trafiği tehlikeye attı diyerek 500 lira civarı alakasız ceza kesiyorlar.Ben plakayı çıkartıp sırt çantama koyuyorum durmuyorum eğer bi şekilde durursam yada park halinde yakalarlarsa titreşimden cidalar açıldı düştüm diyip çıkmaya çalışıyorum işin içinden çıkmassamda plaka üstündeyken lanet olsaı dur çizgisinden yediğim cezanın yanında hiçbişey ödiceğim ceza
172 liradır
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
polisler robot değil yani aa bir program verelim hep öyle davransın olayı yok onlarda insan. içlerinde dünya tatlısı olanlarıda var mendebur hatta ölse yüzüne bakmayacaklarımda var. demek istediğim beş parmağın beşi bir değil. evet üstüne üniforma beline silahı taktıklarında beyde benim paşada benim diyenleride gördüm ama öte yandan çok babacan olanlarıda gördüm.
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Polis sevmem, siz de tanıştığınıza göre artık sevmezsiniz , keşke dediğiniz gibi olsa polisler , arkasokaklar dizisi gibi değil hayat
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
hikaye banada uydurma geldi ama polislerimiz pusuya yatip kask mont eldiven dizlik herseyim tam beni durdurdular nerden geliyon dedi bende duymamis gibi cevap vermedim dur gitmeden bi ceza yazayim oyle gidersin allah icin bu nasil tavir evraklari verdim bisey yapamadi gonderdi
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Her meslek grubunda iyi ve kötü adamlar var ve olmaya devam edecek. Ama ne iyiler yüzünden Kötüleri aklayabiliriz ne de kötüler yüzünden iyilerin hakkını yemeliyiz
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Gidin başka ülkede şöyle yapın böyle yapın diyenleriniz. Siz ülkenizi düzeltme çabasında bulunun ezileni kovma çabasında değil. Bu ülke seninse benimdir de senin kimseyi kovmaya ne hakkın olmalı nede yüzün olmalı. Yüzsüzsünüz yahu ne diyelim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Polis hücuma geçti mi ürkmüş gergedan sürüsü gibi hareket ediyor.
Etrafta ne varsa dalıp yıkıyorlar.:)
Bundan bir kaç yıl önce birilerini kovalarken Kafe'de oturmuş kahvesini içen adamı kameralar önünde yumruklamışlardı.
Farklı şehirlerde de grev ya da protesto eylemlerinde nasıl davrandıklarını canlı yayınlarda izledik.
Hele ki Gezi Parkı protestolarında aymazlığın ve hukuksuzluğun nerelere varabildiğini ibretle gördük.

Acı olan bunlar iyi günleriniz.
Geçtiğimiz hafta meclise getirilen ve şimdilik oylaması ertelenen bir iç güvenlik paketi var.
O paket meclisten bir geçsin asıl cümbüş o zaman başlayacak
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Valla dostum ben sırf bu polislerin arasındaki bazı boku fazla gelenler yüzünden 5 sene mahkemelerde süründüm. Sana kötü bir nasihat etmek istemem ama devlet polis devleti yasal yollarla hiçbir sonuç elde edemezsin yediğin yumrukla cezayla kalırsın. Nacizane tavsiyemde böyle bir durumla karşılaşırsan bir daha ses etme eyvallah de sonra suratlarını kazı yaka numaralarını kazı aklına sivilken takip et tek tek kendini açığa vermeden becer onları en azından içinde kalmaz. Yasaların dışına çıkanların cezasını yasalar veremediğinde iş bireysel adalete düşer. . Malesef polislerimiz arasında bi hayli fazla polis köpeği var .
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
Kimse kusura bakmasın.
polis, asker, jandarma sizin dostunuz değildir. Bu Devlet, Türk milletinin dostu değildir.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Az kaldı.şu iç güvenlik yasası geçince polis avrupadaki gibi olacak

izlanda da polis birini vurduğu için özür dilemişti. kuzey devletlerinde polisin zor kullandığı çok nadir olur. ingilterede polis silah taşımaz. avrupada yasalara uyulur; ben avrupada polisin birinin gözünü çıkarıp ateşe attığı ve cezasız kaldığı bir örnek görmedim. ama türkiyede katille fotoğraf çeken polis/jandarma çok gördüm.

o polis size de dokununa açarsınız bir başlık da size. suçlu olmanız gerekmez yeterki doğru zamanda doğru yerde olun; ölmediğinize şükredersiniz.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Kimse kusura bakmasın.
polis, asker, jandarma sizin dostunuz değildir. Bu Devlet, Türk milletinin dostu değildir.

Hükümet demiş olmamak için yaygın olarak devlet kelimesinin kullanılması yanlışı içinde olmamak gerek.

Örnek olarak, teknik direktörü beğenmeyebilirsin. Değiştirilmesini talep edebilirsin. Oy kullanma hakkın varsa ona göre yeni bir yönetim seçersin vs...

Ama takımı, rengiyle, ruhuyla, tümden beğenmiyorsan, o ayrı bir konu...ki, kastettiğin bu olmasa gerek.

Ha, bu arada, oyuncuları da beğenmeyebilirsin; topa sert giriyor falan da diyebilirsin ... Adresin teknik direktör o zaman ...
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
İnsanların lisedeyken ve çevredeki insanların polis ol rahat meslek maaşı da iyi sosyal statüsü de iyi mantalitesi bitip, ben halkıma hizmet etmek için halkımın refah seviyesini yükseltmek için ülkeme faydalı insan olmak için polis olmalıyım düşüncesi hakim olmadıktan sonra o işi yapanlara asla polis denemez ve bu yüzdendirki ülkemizde polise olan nefret. Ben bile öfke kusarım en basitinden trafik kan ağlarken sıkışıkken kenarda arabasının içinde oturan polise ya da o an birini çevirip ceza yazma derdinde olan polise. Yanlıs bir hareket yapmıslar asla sana vurma, senin malına zarar verme hakkına sahip değiller. Plakası ellerinde vardır onunla gerekli birimlere şikayet edebilirsin gereken yapılır buna emin olabilirsin. Çok geçmiş olsun diyelim umarım canınıza vücudunuza birşey olmamıstır. Bir şey sormak istiyorm son olarak da. O gecen motosikletli apaçi sürüsünün sürdükleri motosikletler cg serisi (köylü diye de tabir edilir) motosikletler miydi ve bu yaşananlar Mersin, Adana, Osmaniye, Gaziantep, Kilis veya Şanlıurfa illerimizden birinde mi gerçeklesti ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst