Polis hücuma geçti mi ürkmüş gergedan sürüsü gibi hareket ediyor.
Etrafta ne varsa dalıp yıkıyorlar.

Bundan bir kaç yıl önce birilerini kovalarken Kafe'de oturmuş kahvesini içen adamı kameralar önünde yumruklamışlardı.
Farklı şehirlerde de grev ya da protesto eylemlerinde nasıl davrandıklarını canlı yayınlarda izledik.
Hele ki Gezi Parkı protestolarında aymazlığın ve hukuksuzluğun nerelere varabildiğini ibretle gördük.
Acı olan bunlar iyi günleriniz.
Geçtiğimiz hafta meclise getirilen ve şimdilik oylaması ertelenen bir iç güvenlik paketi var.
O paket meclisten bir geçsin asıl cümbüş o zaman başlayacak