- Katılım
- 21 Eyl 2011
- Mesajlar
- 546
Hemen savcılığa gidip dava açın hiç bir şekilde size vurma öyle önünüze kırma hakları yok o polis aracının plakasını aldıysanız sizin için çok iyi olcaktır. kesinlikle hakkınızı arayın
izlanda da polis birini vurduğu için özür dilemişti. kuzey devletlerinde polisin zor kullandığı çok nadir olur. ingilterede polis silah taşımaz. avrupada yasalara uyulur; ben avrupada polisin birinin gözünü çıkarıp ateşe attığı ve cezasız kaldığı bir örnek görmedim. ama türkiyede katille fotoğraf çeken polis/jandarma çok gördüm.
o polis size de dokununa açarsınız bir başlık da size. suçlu olmanız gerekmez yeterki doğru zamanda doğru yerde olun; ölmediğinize şükredersiniz.
Hükümet demiş olmamak için yaygın olarak devlet kelimesinin kullanılması yanlışı içinde olmamak gerek.
Örnek olarak, teknik direktörü beğenmeyebilirsin. Değiştirilmesini talep edebilirsin. Oy kullanma hakkın varsa ona göre yeni bir yönetim seçersin vs...
Ama takımı, rengiyle, ruhuyla, tümden beğenmiyorsan, o ayrı bir konu...ki, kastettiğin bu olmasa gerek.
Ha, bu arada, oyuncuları da beğenmeyebilirsin; topa sert giriyor falan da diyebilirsin ... Adresin teknik direktör o zaman ...
niyet farklı hocam.senin ya da bir yakınının evinin camından içeri Molotof girerse o
zaman bi başlık da siz açarsınız hehalde.ayrıca haberlerden ve gidip görenlerden duyduğumuza göre yurtdışında polis bi olaya gidip copunu gösterdiği vakit ortalık duruluyor.neden?çünkü orda yaşayanlar insandan doğmuş.o coptan korktukarından değil.olaya kanunun hukukun el koyduğunu anladıkları ve saygıları oldukları için.geçen bizim evin önünde kavga çıktı.ayırmaya gelen polis ekiplerine saldırdı hayvandan doğanlar...bilmem anlatabildim mi?
Polis hücuma geçti mi ürkmüş gergedan sürüsü gibi hareket ediyor.
Etrafta ne varsa dalıp yıkıyorlar.
Bundan bir kaç yıl önce birilerini kovalarken Kafe'de oturmuş kahvesini içen adamı kameralar önünde yumruklamışlardı.
Farklı şehirlerde de grev ya da protesto eylemlerinde nasıl davrandıklarını canlı yayınlarda izledik.
Hele ki Gezi Parkı protestolarında aymazlığın ve hukuksuzluğun nerelere varabildiğini ibretle gördük.
Acı olan bunlar iyi günleriniz.
Geçtiğimiz hafta meclise getirilen ve şimdilik oylaması ertelenen bir iç güvenlik paketi var.
O paket meclisten bir geçsin asıl cümbüş o zaman başlayacak
Bulundurmaya gerek yok.Sen şimdi evinde molotofta bulunduruyosundurhaberin olsun molotof bulundurmak artık suç
![]()