Polisimiz ve Motorlarımız

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Değerli arkadaşlarımız ilk önce ben Polis'lerimizi çok seven ve onlara çok özenen genç bir arkadaşınızım.

Ben işimden eve dönüyordum 38km mesafe var otobandan gelirken baktım 150 , 200 motorlar 8 , 9 tane karşı şeritten geliyorlar ve çok hızlılar yanımdan geçtiler peşinden polislerin siren sesleri ben işime gücüme giden bir insanım beni gördüler hemen önüme kırdılar ve bende anlayamadım motorun ön telerini vurdum polis aracına , indiler geldiler suratıma yumruk attı biri ve ben sinirli bi karaktere sahibim itekledim ve motoruma tekme attılar bağladılar bi güzel ceza yazdılar ben diyorum benim onlarla ilgilim yok işten geliyordum buyrun ehliyetim adamlar hiç dinlemediler bile benim sorum şu birdahike böyle bi durum olursa kaçmayı pilanlıyorum adamlar dinlemiyorlar direk ceza yazıyor ve pataklıyorlar kaçmanın cezası ne acaba kaçsam yakalansam ne olur plakadan birşeyler yaparlarmı.

Türk polisimizden kaçılmaz ama bazıları gerçekten Türk olduklarına şüpeleniyorum iyi günler.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Yanlışlıkla sınırı şaşıran Yunan polisidir onlar.. Türk olamaz.
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Ahaha ulan bize niye denk gelmezki bi kamera ile cekceksin guzelcede dovceksin hakkini ariycaksin sonra akillari baslarina gelsin,sizin aksinize bende zerre haz etmem polislerden
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Değerli arkadaşlarımız ilk önce ben Polis'lerimizi çok seven ve onlara çok özenen genç bir arkadaşınızım.

Ben işimden eve dönüyordum 38km mesafe var otobandan gelirken baktım 150 , 200 motorlar 8 , 9 tane karşı şeritten geliyorlar ve çok hızlılar yanımdan geçtiler peşinden polislerin siren sesleri ben işime gücüme giden bir insanım beni gördüler hemen önüme kırdılar ve bende anlayamadım motorun ön telerini vurdum polis aracına , indiler geldiler suratıma yumruk attı biri ve ben sinirli bi karaktere sahibim itekledim ve motoruma tekme attılar bağladılar bi güzel ceza yazdılar ben diyorum benim onlarla ilgilim yok işten geliyordum buyrun ehliyetim adamlar hiç dinlemediler bile benim sorum şu birdahike böyle bi durum olursa kaçmayı pilanlıyorum adamlar dinlemiyorlar direk ceza yazıyor ve pataklıyorlar kaçmanın cezası ne acaba kaçsam yakalansam ne olur plakadan birşeyler yaparlarmı.

Türk polisimizden kaçılmaz ama bazıları gerçekten Türk olduklarına şüpeleniyorum iyi günler.

Polisten kaçtığın zaman durum polisin insiyatifine kalır.

1-Senin şüpheli olduğunu bildirir ve ortalık ayağa kalkar üstelik terörist muamelesi görürsün.

YADA

2-Sadece dur ihtarına uymadığın için ceza keser oda 150-250 TL miydi ne.
Ödediğim rakamı tam hatırlamıyorum.
 
Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
2
motoruna güveniyorsan yollarıda biliyorsan cevirme dahi olsa durma kaç.
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
101
kaç. dur ihtarına uymadığına dair plakana ceza yazarlar sadece. aksi taktirde olanlar hoş değil.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Hıhı türk değiller avut kendini. Irkçılık yapnma kardeşim. Biz türk polislerinin neler yaptığını gözlerimizle görüyoruz nedir bu tavır. Yok yunandır yok israildir. He tüm türklerde melektir zaten delirtmeyin adamı! hak etmişin oh olmuş dicemde olmicak üzüldüm çünkü :(
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Değerli arkadaşlarımız ilk önce ben Polis'lerimizi çok seven ve onlara çok özenen genç bir arkadaşınızım.

Ben işimden eve dönüyordum 38km mesafe var otobandan gelirken baktım 150 , 200 motorlar 8 , 9 tane karşı şeritten geliyorlar ve çok hızlılar yanımdan geçtiler peşinden polislerin siren sesleri ben işime gücüme giden bir insanım beni gördüler hemen önüme kırdılar ve bende anlayamadım motorun ön telerini vurdum polis aracına , indiler geldiler suratıma yumruk attı biri ve ben sinirli bi karaktere sahibim itekledim ve motoruma tekme attılar bağladılar bi güzel ceza yazdılar ben diyorum benim onlarla ilgilim yok işten geliyordum buyrun ehliyetim adamlar hiç dinlemediler bile benim sorum şu birdahike böyle bi durum olursa kaçmayı pilanlıyorum adamlar dinlemiyorlar direk ceza yazıyor ve pataklıyorlar kaçmanın cezası ne acaba kaçsam yakalansam ne olur plakadan birşeyler yaparlarmı.

Türk polisimizden kaçılmaz ama bazıları gerçekten Türk olduklarına şüpeleniyorum iyi günler.

umarım hastaneden darp raporu almışsındır. o raporlada yallah savcılığa hatta iş yerinden işe giriş çıkış saatleri vs'de isteyebilirsin. tabi şuda var burası türkiye okadar delil götürürsün bunun geçerliliği yok der yada bir bakarsın deliller kaybolmuş.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Polislerin adam olmadığını anlamışsındır umarım. Genelleme yapmayayım diyorum ama durduramıyorum kendimi.

Bkz: A.C.A.B
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
314
Polisten kaçılır mı arkadaşım. Çekip tabancasını seni vursa ne yapacaksın. Bir de durma kaç diye yazanlar olmuş. :)
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Kaskım vardı camı çatladı okadar ama hiç dinlemediler yani diyorum işten geliyordum adamlar sanki robotlar hiç bişi demiyorlar sadece ceza ya devem ediyorlar.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
işinden evine dönen bir insan kaza tehlikesi atlatıyor yumruk yiyor ve de bir daha başına gelmemesi için önlem alması gerekiyor.
ne lanet bir memleket olduk böyle. çevresi olan dayı amca vs varsa kullan üstüne darp raporu iş yeri giriş çıkış kayıtları ile savcılığa git.
belki sana yaptıkları yanına kar kalır ama ibr kaç şikayet üst üste gelince başları ağrıyabiliyor.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
valla ben bir şey anlamadım, yol gidiş gelişmiş, karşı şeritten motorlar ve polisler geliyormuş. olay otobanda geçiyor, nasıl oluyorda polisler otoban duvarını aşıp senin önüne geliyorlar?
aynı şeritte bile olsanız,emniyet şeridine geçirmeden yolun ortasında duramazlar? senin hayal gücü geniş galiba?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yapacak birşey yok memlekette ve dünyada hertürlü ...çocuk var sadece bize ve polise özel bir durum değil
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
işinden evine dönen bir insan kaza tehlikesi atlatıyor yumruk yiyor ve de bir daha başına gelmemesi için önlem alması gerekiyor.
ne lanet bir memleket olduk böyle. çevresi olan dayı amca vs varsa kullan üstüne darp raporu iş yeri giriş çıkış kayıtları ile savcılığa git.
belki sana yaptıkları yanına kar kalır ama ibr kaç şikayet üst üste gelince başları ağrıyabiliyor.
Kardeşim 4 şeritli yol 2 sa 2 sol anla artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

Beyler olayı ciddiye almıyanlar yazmasın ben kafama göre boşu boşuna konu açmadım madurluğumu belirtmek için açtım biri çıkmış senaryo zayıf diyor bu arkadaşı ayakta alkışlıyorum gerçekten kesin polis akrabası.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
6
Hayatım boyunca polislerden hiç kaçmadım. Pek te sevdiğimi söyleyemem kendilerini ama şimdiye kadar hiç bi problem çıkarmadılar evraklarım herşeyim tam. Adamlar işlerini yapıyolar. Hatta bir çevirmede adam dediki kaskı felan çıkarma geç polis arabasının önüne de kamera çeksin seni adam akıllı motorcu görsün emniyet dedi. Belki de oturduğum muhitteki polisler çok iyi. Anlam veremedim sizin bu durumunuza.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Hayatım boyunca polislerden hiç kaçmadım. Pek te sevdiğimi söyleyemem kendilerini ama şimdiye kadar hiç bi problem çıkarmadılar evraklarım herşeyim tam. Adamlar işlerini yapıyolar. Hatta bir çevirmede adam dediki kaskı felan çıkarma geç polis arabasının önüne de kamera çeksin seni adam akıllı motorcu görsün emniyet dedi. Belki de oturduğum muhitteki polisler çok iyi. Anlam veremedim sizin bu durumunuza.

Benim yaşadığım bölgede çok plakasız tabiricaizse apaçi var ehliyetsizi var abartı takıp saba doğru 3 gibi geziyorlar onlar yüzünden bizlerede patlıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst