- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Değerli arkadaşlarımız ilk önce ben Polis'lerimizi çok seven ve onlara çok özenen genç bir arkadaşınızım.
Ben işimden eve dönüyordum 38km mesafe var otobandan gelirken baktım 150 , 200 motorlar 8 , 9 tane karşı şeritten geliyorlar ve çok hızlılar yanımdan geçtiler peşinden polislerin siren sesleri ben işime gücüme giden bir insanım beni gördüler hemen önüme kırdılar ve bende anlayamadım motorun ön telerini vurdum polis aracına , indiler geldiler suratıma yumruk attı biri ve ben sinirli bi karaktere sahibim itekledim ve motoruma tekme attılar bağladılar bi güzel ceza yazdılar ben diyorum benim onlarla ilgilim yok işten geliyordum buyrun ehliyetim adamlar hiç dinlemediler bile benim sorum şu birdahike böyle bi durum olursa kaçmayı pilanlıyorum adamlar dinlemiyorlar direk ceza yazıyor ve pataklıyorlar kaçmanın cezası ne acaba kaçsam yakalansam ne olur plakadan birşeyler yaparlarmı.
Türk polisimizden kaçılmaz ama bazıları gerçekten Türk olduklarına şüpeleniyorum iyi günler.
Ben işimden eve dönüyordum 38km mesafe var otobandan gelirken baktım 150 , 200 motorlar 8 , 9 tane karşı şeritten geliyorlar ve çok hızlılar yanımdan geçtiler peşinden polislerin siren sesleri ben işime gücüme giden bir insanım beni gördüler hemen önüme kırdılar ve bende anlayamadım motorun ön telerini vurdum polis aracına , indiler geldiler suratıma yumruk attı biri ve ben sinirli bi karaktere sahibim itekledim ve motoruma tekme attılar bağladılar bi güzel ceza yazdılar ben diyorum benim onlarla ilgilim yok işten geliyordum buyrun ehliyetim adamlar hiç dinlemediler bile benim sorum şu birdahike böyle bi durum olursa kaçmayı pilanlıyorum adamlar dinlemiyorlar direk ceza yazıyor ve pataklıyorlar kaçmanın cezası ne acaba kaçsam yakalansam ne olur plakadan birşeyler yaparlarmı.
Türk polisimizden kaçılmaz ama bazıları gerçekten Türk olduklarına şüpeleniyorum iyi günler.