- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Bayağı eylenmişler
+25
Komik ve çok saçma böyle şey olur mu ya ne bu araba zırhlı falan mı bi kıramadılar camı ne beceriksiz polislermiş olan moora oldu ben olsaydım orda
polislerde aynı bizim türk polisler kibin arabayı jopluyolar alışkanlık![]()