polis bazen tam zamanında gelir

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
1009703_10151797225937580_1419415277_o.jpg


bayramın 1. günü motorum yüklü eşim artçı, istanbul pendik-tuzla e-5 civarındayız eskihisar feribota doğru gidiyoruz. bir an trafik yavaşladı, yan yoldan ağır ağır ana yola çıkan 16 plakalı beyaz bir doblonun beni görmediğini anlayarak tam soluna gelince ufak bir uyarı korna çaldım, tabi bir an eleman hafiften sıçradı gıkıda çıkmadı, yol benim hakkım olduğu için sağdan ilerledim. her ikimiz içinde normal bir durum dalgın olan O..

çok zaman geçmedi bir kaç km sonra bu doblo bomboş yolda O sol şeritten ben sağ şeritten rampa çıkarkarken (çıkamıyorda) arkadan kimse onu sıkıştırmadığı halde mesafe bırakmadan önüme kırdı kendini sağ şeride beni de tehlikeye attı. aslında bir tehlikeye girmedim ama bilinçli yaptığını adım gibi biliyorum. bütün tacizlerime karşı durmadı ağır ağır oralı olmadan gidiyor.

tam o sırada soluma bir baktım içinde tören üniformalı polislerin oturduğu bir polis aracı!! ben kaskı açınca onlarda camı açtı sanırım arka koltukta amir var göremedim. ilgili bakışlarla.

(hızımız 60 felan). beni dinlemeye çalıştı bende "hemen şu "16 plaka doblo beni tehlikeye attı bilerek sıkıştırdı" dedim der demez hemen basıp dobloya yetiştiler

::hakem1::

bizde gülerek arkadan izleyerek geliyoruz.

polis siren yaptı anons yaptı dobloyu durdurdu ama biz durmadık devam ettik.

büyük ihtimal ticari ve salaş bir araç olduğu için bir ton evrak eksiği vardı umarım güzel bir düdüklemişlerdir.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Çok keyif aldım okurken. umarım güzelce kitlemişlerdir, eleman ne olduğunu şaşırmıştır :)
Edit.

Bu doblo-connect tarzı araç sürücülerinin motosiklete karşı neden garezi var anlamadım.
1- bayanlardan
2- doblo, connect tarzi ufak ticari araçlardan
3- Otobüs, münübüs, kamyon tarzı araçlardan
4- şahinlerden....

UZAK DURUN :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
trafikte bunları yaşadığımda hep polisin denk gelmesini istemişimdir,size denk gelmiş:)

inş arkadaşın canı yanmıştır da birdaha bunu yapmaz...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
helal olsun o polislere umarım iyi bir ceza almıştır size de geçmiş olsun özellikle arkanızda bayan varsa sıkıştırmalar artıyor:pr:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ah şu doblo sahipleri hepini trafikten men etmek lazım aslında :mrgreen:
şaka maka ben bile tırsıyorum araçdaşlarımdan, mesela doblo sürenlerde yol istemek demek , yol isteyeceği aracın kıçına 10cm ye kadar yaklaşıp hiçdurmadan selektör yapmak :) hayır benimkinden biliyorum sonuna kadar basmadan gitmiyor meret. sankim altındaki ferrari dersin. garip adamlar bu doblo sahipleri :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun...İstanbul dışında kimseye kafayı takmam aslında..ama İstanbul içinde dellenirim..sonuna kadar giderim...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
geçmiş olsun...İstanbul dışında kimseye kafayı takmam aslında..ama İstanbul içinde dellenirim..sonuna kadar giderim...

seni biliyoruz mete abi:)

ama geçen gece saat 2 elamanın biri 5.20'de makas atarak gidiyo bende korna sellektör yaptım sonra içinden adamlarda hareket yaptı:)sonra zaten ben hızımı kestim gitmelerini bekledim ben motordayım adamlar tank gibi arabada ve sarhoşlar belli:)

motorcu akıllı olacak can ve mal sağlığını tehlikeye atıcak durumda sinir ve adrenalin duygusuna hakim olacak:cat:

hee orda 5-6 motor olsak hertürlü bende el ederdim sağa çekerlerdi sonrası güzel bi hasbihal olurdu:mrgreen:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Abi şansına iyi denk gelmiş polis geçmiş olsun inşallah ceza yemiştir bi miktar...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
şahinlerden sağlam insan da çıkıyor şimdi hepsini bitirme
Çok keyif aldım okurken. umarım güzelce kitlemişlerdir, eleman ne olduğunu şaşırmıştır :)
Edit.

Bu doblo-connect tarzı araç sürücülerinin motosiklete karşı neden garezi var anlamadım.
1- bayanlardan
2- doblo, connect tarzi ufak ticari araçlardan
3- Otobüs, münübüs, kamyon tarzı araçlardan
4- şahinlerden....

UZAK DURUN :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ama durmalıydın ve doblonun seni sıkıştırıp tehlikli araç kullandığını söyleyip şikayetçi olmalıydın. Yanlış yapmışsın
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ama durmalıydın ve doblonun seni sıkıştırıp tehlikli araç kullandığını söyleyip şikayetçi olmalıydın. Yanlış yapmışsın

tek değildim. şimdi eşimin yanında küfür ederler, bende bunları orada mıhlarım, polisin yanında suçlu konuma düşerdik, onları bana yedirmezler. zaten onlara yapılacak evrak kontrolü yeterli benim için..

burası türkiye.

şirket arabası haricindeki ticari araçların çoğunun evrağı eksiktir.

her yıl muayene sigortası vergisi püsürü hele birde içinde yük varsa k belgesii.


allah yardım etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst