Plakalık'ta devrimmm!! :)

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Illa elektronik kontrollu bir mekanizma yapmanıza gerek yok, sadece mekanik olarak da pekala yapılabilir. Plakalıgın arkasına, mumkunse tam ortasından yere paralel olarak kenarlara kadar bi cizgi cekin, bu plakanın donus ekseni olsun. Bu eksenin ust tarafına ve alt tarafına iki adet ip baglayın (misina olabilir, isterseniz 400le gidin kopmaz o) Bu iki ipi de yuvarlak bi dugmeye ters taraflardan baglayın. Dugmeyi saga cevirdiginizde plaka acılır, sola cevirdiginizde plaka kapanır. Tek zorlugu elle mudahale oldugu icin giderken uygulaması zor olabilir. Bu zor gelirse de araya makaralar takıp yoldan kazanım saglayabilir, kapatmak icin 4 tur cevireceginize 1 tur cevirirsiniz, ya da daha az. Sadece bi öneridir..

Edit: Ben bunu yazarken chocolateman olayı izah etmis resimle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
dns sunucusunuda degıstırdım ama acılmıyor,dostum lınkını versen bı zahmet bende bakım barii.bırde ızlemedım yaa endurolara yapılabılırmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst