plaka işlemi . yardım

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
2
selam arkadaşlar,
ben flamingo motor almak istiyorum. Ruhsatı benim üzerime yapacak ama plakası yok ve ben plaka çıkaracağım ama 17 yaşını doldurmama 3 ay var. plaka çıkartabilirmiyim. lütfen hemen mesaj yazınız. lütfen .
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
İyi akşamlar.
Motor sıfır mı? Sıfırsa ruhsatını çıkarabilmen için zaten plakaya ihtiyacın olacak. Ruhsatın çıkması demek zaten plakası çıkması demektir. Biraz daha açıklar mısın?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Ruhsat

18 yaşını bitirmeden,ilgili kanun gereği,reşit sayılmadığın için senin adına ruhsat çıkarılamaz.17 yaşını bitirince A2 ehliyet alabilirsin.
İyi geceler.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
hayır ehliyet için yaş 18 dir menkul yada gayrimenkulleri resmi olarak adına kayıt ettirebilirsin....yani adına ruhsat çıkar yaş önemli değil türkiyede...yurtdışında 18 yaş sınırı var diye biliyorum...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hayır ehliyet için yaş 18 dir menkul yada gayrimenkulleri resmi olarak adına kayıt ettirebilirsin....yani adına ruhsat çıkar yaş önemli değil türkiyede...yurtdışında 18 yaş sınırı var diye biliyorum...

ehliet için (a2 motosiklet ehlieti) yaş 17dir, B için 18dir.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
18 yaşından küçük birisi mal edinme hakkına sahip değildir :wiinkk: yanlış bilgi vermeyelim
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
evet özür diliyorum yanlış biliyormuşum araştırdım türkiyede de 18 yaş sınırı varmış miras kalmadığı sürece reşit olmayanlar direkt devir alamıyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst