Plaka Hakkında Tüm Sorular ve Yanıtlar

  • Konbuyu başlatan Guest
  • Başlangıç tarihi
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşım ben motoru alalı 2 ay oldu.Plaka sigorta tüm masraflar 140 ytl verdim.Ayrıca fiyat verilirken plaka masrafı hariç tutulur.:cat:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
Tamam teşekkürler arkadaşlar,bir an önce motorumu alayım,hoş ellerinde kalmamış ama çarşambaya gelecek inşallah.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Genelde fiyatlar plaka hariç söylenir ama iyi bir alıcı plakayı bu fiyatın içine koyar ...hatta alıcı dahada azı laf yapan biri ise plaka hariç ufak tefek aksesuarlarda koparacaktır..
örnek cbf 250 liste fiyatı 7100 ytl iken ben 7100 peşin e motor koruma demiri (75 ytl), plaka (140ytl) , bir adet ufo bellik (80 ytl) yide koparmıştım ...:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
Genelde fiyatlar plaka hariç söylenir ama iyi bir alıcı plakayı bu fiyatın içine koyar ...hatta alıcı dahada azı laf yapan biri ise plaka hariç ufak tefek aksesuarlarda koparacaktır..
örnek cbf 250 liste fiyatı 7100 ytl iken ben 7100 peşin e motor koruma demiri (75 ytl), plaka (140ytl) , bir adet ufo bellik (80 ytl) yide koparmıştım ...:)

üstad senden korkulur walla :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Plaka için gerkenler

plaka almak için hangi belgeler gerekiyor ve bu belgeleri nereden alırız (elinme hiç bir belge yok motosikletinde motoru değişik) bilgisi olan var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam olarak anlayamadım sen bu motosikleti ikinci el almadın mı ? Hiçbir belgem yok diyorsun nasıl oluyor. Olmazsa olmaz dediğimiz ruhsat nerede ? araç kimin üzerine kayıtlı ? Eğer satın aldıysan Noter satış senedin nerede ? Sen bunları bir bildir ona göre cevaplıyalım ?
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
22
valla kardeşim hiç emniyete gideyim deme direk alırlar seni içeri sahtecilikten.al motorunu git bir trafik müşavirinin yanına motor şase ve plakadan bi sorgusunu yapsın.neyivar neyi yok
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
motor yurt dışından geldi motoru bozuktu bizde söktük yerine jawa 350 taktık
sorgu yaptırsam hiç bişi çıkmaz heralde şimdi ben telefona abone olur gibi plaka ve ruhsat alamam mı?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
arkadaşlar 151 rs alıcam alacağım yere danıştım 250 ytl diyor biz bunu başka bir yerden daha ucuza yaptıramazmıyız...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
plaka yı kaybetsek.yenisini kaç paraya çıkar?veya plaka kırıldı isen yenisini bastırmak kaç para tutar?
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
2
yardım

:cherry: benim ehliyet yok . yaşta 17.. ben plaka çıkartabilirmiyim kendi adıma....:bounce:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Konuyu Hortlattım Ama;
Motorum Plakası Kırıldı Satısını Daha Almadım Plaka Çıkartabılırmıyım?
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
27
slm arkadaşlar...28.06.2010 tarihinde kısmetse motorumu alacağım...ankaradayım,acaba kendim yapsam kaça patlar...konuda 7 sayfa yazı yazılmış ama çok eski hepside...acaba bilgisi olan varmı,hangi evraklar gerekir birde??? ankarada oturan bu işleri yapan bi arkadaş varsa uygun bir ucrete ona da yaptırabilirim...ama lutfen abartı şeyler istenmesin :)
teşekkurler...
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
2
arkdaslar hayırlısı ile bende yeni motoruma kavuştum, yanlız plaka çıkarmam gerekiyor. Ne kadar ücret ödemem gerekiyor, prosedür nedir bilgilerinizle aydınlatırsanız sevinirim saygılar...
 
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
1
sa ben bir cezet aldım elde ne fatura var ne belge
buna plaka çıkartmak istiyorum ne yapmam gerekiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst