plaka çıkartma ile ilgili

Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
23
oncelikle s.a herkeze yeni üye oldum arkadaslar .

1 hafta kadar once plakam düşmüş yeni farkediyorum :p

yeniden cıkartmak istiyorum yarın muayene ye sokacam motoru yalnız haftasonu plaka cıkartılır mı bir de cıkartmak icin neler gerekir bilgisi olupta yardımcı olan olursa sevinirim ...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Tam emin değilim ama 20 liraya falan plakanın aynısını çıkattırırsın diye düşünüyorum ama başklarını cevap verir ben tam bilmiyorum.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
23
Tam emin değilim ama 20 liraya falan plakanın aynısını çıkattırırsın diye düşünüyorum ama başklarını cevap verir ben tam bilmiyorum.

eyvallah kardesim ama h.sonu olayı nasıl olacak ?
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Hafta sonu sanmıyorum çıkacağını. Ama Hafta içi şöforler odasına bide emniyete sor bende 30 lira diye duymuştum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst