- Konu Yazar
- #1
oncelikle s.a herkeze yeni üye oldum arkadaslar .
1 hafta kadar once plakam düşmüş yeni farkediyorum
yeniden cıkartmak istiyorum yarın muayene ye sokacam motoru yalnız haftasonu plaka cıkartılır mı bir de cıkartmak icin neler gerekir bilgisi olupta yardımcı olan olursa sevinirim ...
1 hafta kadar once plakam düşmüş yeni farkediyorum
yeniden cıkartmak istiyorum yarın muayene ye sokacam motoru yalnız haftasonu plaka cıkartılır mı bir de cıkartmak icin neler gerekir bilgisi olupta yardımcı olan olursa sevinirim ...