Pizza Taşımada Fizik Sınırlarını Zorlayan İcat

Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Keşke pizza için gösterdikleri özeni çalışanlarının daha iyi şartlarda çalışabilmesi içinde gösterebilseler.
Benim eve yakın bir kebabçı var. Kuryesi kask, mont, dizlik, bot falan tam tekmil valla. Her görüşümde helel olsun diyorum içimden. Geçen köşe ışıklarda sordum "aga bunları tak çıkar her seferinde sıkıntı olmuyomu" diye. Dükkan sahibi motorcuymuş. Ekipman giymeden dağıtıma çıkınca çok kızıyomuş, hatta işten bile çıkartırım diyomuş.
O kebepçının orda daima bi s1000r durur. Heralde o adamın. Bi görsem iki çift laf edicem. Bu çocuklara eziyet etme aabi bu sıcaklartda diye. Bak pizzacılara ne güzel dımdızlak gençler....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst