- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
Ahmet abi, köpeğin cinsi samoyedabiciğim bu nasıl bir varlıktır yaaaa,bu sevilmezde ne sevilir...resmen sevgi yumağı
cinsi nedir bunun.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://e1205.hizliresim.com/x/1/54kbd.jpg[/url][/url]