Pittbull um bana saldırdı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Sayın MT Ailesi kusura bakmayın lütfen noktalama veya yazım hatalarına yatakta yazıyorum...
Benim kendi köpeğim olan amerikan pittbull bana saldırdı.Pitbulumu erzincana gideceğim için 27 nisan şubat günü sanayideki kendi kulübesine bıraktım ve 1 hafta yetecek kadar yemek ve su verdim. Abim ben gittikten sonra köpeğimin kalın ve kısa olan zincirini uzun ve ince bir zincir ile değiştirmiş.Yaklaşık 3 yaşında olan lucky bugün saat sabah 8 civarında yemeğini ve suyunu değiştirmek için gittiğimde zincirini kırıp üzerime atladı ve beni baya uzun bir merdivenden aşşağıya düşürdü.Düşmenin etkisyle 2 kaburgam.Sağ el bileğim.Sağ el bileğinin üstündeki kol kemiğim,dirseğim ve omzum kırılmış. Lucky beni merdivenden düşürdükten sonra boynumu ısırmaya çalıştı bende lucky i ensesindden tutarak attım.2.kez bana bunu yaptığında sol yumruk ve tekme yardımıyla kendimden uzaklaştırmayı başardım ve arkadaşımı aradım saolsun arabasıyla 7dk içinde yanımda oldu ve şuan sırtım omzum kolum bileğim elim sargıda sizce benim bu köpeğe ne yapmam gerekiyor.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
sakın kopege birsey yapma gecmiş olsun oncellikle kopek seni tanımamıs olabilir sahiplendirmeyı dene istanbulda olsaydın ben el kooyardım ama asla hayvanı sokaga atıyım barınaga bırakayım veya oldureyım doveyım deme onlar akıllı olsada bazı seylerı ınsanlar gıbı dusunemez
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Bakmayın abi böle köpekler sivas kangalı bakıyorum hiç ne saldırır ne hırlar sahibine siz o köpeği başınızdan gönderin..Geçmiş olsun..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
beslemeyin şu pitbulları televizyonda ve gazetelerde çıkıyor saldırması gayet doğal bırakıp gitmişin hayvan kızmış benim tavşanım var pamuk 2 senedir evde zararsız tehlikesiz hayvan besleyin bence o hayvan uyutulmalı çünkü zararlı
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Pitbull dünyanın çoğu yerinde yetiştirmesi yasak olan bir köpek türü; yine ucuz atlatmışsın aslında. Başkasına sahiplendirmek çözüm olmaz; bu tarz davranışlar sergiliyorsa yeni sahibine de bu tip davranışlarda bulunması kuvvetle muhtemel. Amerikan pitbullu özellikle saldırgan bir yapıda. Kesinlikle ağızlık takmadan insan içine çıkarılmaması gerekir. Bu tip köpeklerle ciddi bir deneyimi olan, hayvanı köpek dövüşlerine sokmayacak aklı başında birini bulursan vermen iyi olur; rasgele sahiplendirmek çözüm olmaz, hayvan bu sefer yeni sahibine saldırıp öldürürse vicdan azabı olur.
 
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
170
Kötü köpek yoktur, Kötü hayvan sahibi vardır.:jocolor: Sonuçta onların iradeleri yok değil mi ? Neyin kötü neyin yanlış olduğunu bizlerden öğreniyorlar :wiinkk:
Köpeği kazanmaya bak, yada ısırılma korkusu olmayan birine ver ama sokağa bırakıp başkasını canından etme :) Geçmiş olsun ..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Pitbull zaten dogal bir hayvan bile degil, silah bulundurmak ile bu kopegi elde tutmanin hic bir farki yok. Hayvansever biriyim ama bu kopekler ciddi bir tehlike, bir timsah yada leopar bile sadece kendi alanina girdigi zaman yirtici , ama bu hayvan direk sehir icinde insanlarin arasinda.

Sahsi onerim bu hayvani hic bir sey yapamiyor isen kontrol altinda yetistirilmesi icin bir fabrika yada insandan uzak bir yere vermen. Bundan sonraki yasamini insanlar dan uzak olarak devam ettirmesi her iki taraf icinde mantikli olur.

Basina gelen sey kucuk bir cocugun basina yada bir kadinin basina da gelebilirdi. O zaman vicdan azabinin yaninda yargi sureci ilede ugrasirsin. Bu tip katil kisilikli hayvanlari ev hayvani gibi gormekten vazgecin. Hayvanlarin bir sucu yok ama ben sahiplerinden suphe eder oluyorum artik.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok geçmiş olsun biraderim...bir çocuğa saldırmadığına şükrediyorum...bir yavrucağa bir masum kişiye...sahibini ısırması beni çok üzmedi...kusura bakma aga senide kırdım belki ama kendin ettin kendin buldun...yüzünü parçalamamış ona şükret bence...düştüğünde bayılsaydın senide parçalardı muhtemelen...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
komşuma ziyarete pitbuluyla gelen arkadaşı neredeyse komşumun çocuğunun ölümüne sebep oluyordu...

hayvan bağlı tasmalı olmasına rağmen 3 yaşında çocuğun direk boğazına saldırdı..

çocuk bilinçsizce ,refleks olarak kolunu kaldırınca boğazının hizasında kolunun pazu kısmını ısırıp parçaladı..Allahtan kemiğe gelmemişti dişleri...

cani deyin,gaddar deyin ne derseniz deyin öyle bir köpeği kimseye bırakmam kendim öldürürüm....hiçbir köpek benim canım,çocuğumun eşimin dostumun yada sokaktaki herhangi bir vatandaşın canı kadar değerli değildir,olamaz....
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
bence uyutmalısın. pitbull zaten beslenecek bir tür değil... golden ret., kangal gibi daha uysal ve zeki bir hayvan beslemeni öneririm.zira bence pitbullar beyninin üstünde oturuyor.

bu arada savunmanızdaki cesaretinizden dolayı tebrik ederim... herkes aynı dövüş yeteneğine sahip değil :) yeteneğiniz sizi hayata bağladı...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
etmeyın eylemeyın arkadaslar bırazcık o kafanızı calıstırın . kediyi kopegı egitip gel git dur diosunz . yalanmı ? pitpull u sadece saldırması ıcın egitiyorlar mustahaktır oyle egitilipte saldıran hayvanlar . insan olan duzgun davranır sen kopege tut yerıne top oynamayı ogret senle top oynasın . benim arkadasımda amerilan staff vardı o hayvanın havladıgı bıle yoktu . sonucta ne ekersen bicersin olayı ama bun kımse bilmio hayvanı deıl onu egiten hayvan oglu hayvanı uyutucaksın
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Cok gecmis olsun. Senin adina uzuldum. Dua et sana saldirmis. Bana veya bir yakinima aynisini yapmis olsa, yaptiginin daha fazlasini sana ben yapardim.
Ve bunu yapacak birsuru insan var bunu da bil. Hayvan beslemek sorumluluk ister, hele hele köpek beslemek....
Kuş, balik mi bu bir haftalik yemegini suyunu biraktim diyorsun....
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
Dostum bu köpeğin arızalı bir ruha sahip olduğu mevzusu ayyuka çıktı artık. Bence köpeği kısırlaştır ki üreyemesin. Ben olsam vatan millet hayrına zehirlerdim. Katilin katlinde sorun olmaz.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Benim çalıştığım fabrikanın yakınında köpek eğitim merkezi var,öğle aralarında bazen gezmeye giderim. özel kişi ve kurumlara köpek eğitip satıyorlar. Merkezin sahibinin dediği lafı aynen aktarıyorum.

-Abi pitbull eğitiyor musun?
-Pitbull,doberman,rotwiller(yanlışsa kusura bakmayın) cinslerini ne eğitirim ne de barınağa koyarım.
-Neden ki?
-Bu cinsler dengesizdir,akıllı olsalar bile bazen hiç birşey düşünemezler. O yüzden zarar verirler çevresindekilere.
-Haklısın.

Aramızda geçen konuşma budur arkadaşlar. Bunu söyleyen köpek sahibi olan biri olsaydı bu kadar inanmazdım belki. Beslemeyin lütfen bu cinsleri.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
Bence yok edilmeliler. Beslemeyen sokağa atıyor çünkü. Sorun katlanarak büyüyor bu sefer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. O köpeği sizi yaratandan başkası yaratmadı. Köpek beslemek gel git otur kalk ye yat otur değil. O da bir canlı. Köpeğini yeterince tanımamış kendini tanıtamamışsın. Köpeğine sahip çıkmalısın. Karnı doyurup ona gerektiği gibi davranırsan ondan daha sadık bir dost bulamazsın emin ol.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
etmeyın eylemeyın arkadaslar bırazcık o kafanızı calıstırın . kediyi kopegı egitip gel git dur diosunz . yalanmı ? pitpull u sadece saldırması ıcın egitiyorlar mustahaktır oyle egitilipte saldıran hayvanlar . insan olan duzgun davranır sen kopege tut yerıne top oynamayı ogret senle top oynasın . benim arkadasımda amerilan staff vardı o hayvanın havladıgı bıle yoktu . sonucta ne ekersen bicersin olayı ama bun kımse bilmio hayvanı deıl onu egiten hayvan oglu hayvanı uyutucaksın

İyi güzel diyosun eleştiri getiriyosun kendince yukarıdaki yorumlara ama pitbull besleyenlerin ben sağlıklı insanlar olmadığını düşünüyorum. Aralarında sağlıklı insanlar varsa eğer hata yapıyorlar. Bu kaçıncı pitbull vakası:jocolor: Elinden kaçtımı etraftaki kedi köpek çoluk çocuk kadın,yaşlı ,erkek herkez tehlikede!

Bi insan niye pitbull besler? bunun bi cevabını ver önce.

Bensen İngilterede Pitbull yasak ama onun dışında sabine saldıran diğer cins köpekleri devlet bu saldırının 1-2 tatbikatını yaptıktan sonra (hayvan bunu genelde tekra eder) Uyutuyorlar..

Senin köpeğin etrafı için büyük tehlike.. Bi hayvanseverim ama uyutulması toplum için en hayırlısı.. Yeni sahibinide yapıcaktır veya verdiğin insan hayvanı acılar içinde kıvrandıracak dövüşlere sokucaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Hayvanları çok severim, 8 senedir benim de köpeğim var ama ne anlarlar şu pitbulları beslemekten akıl sır erdiremiyorum. Hayvan resmen katil yahu... Çok geçmiş olsun dostum.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Benim çalıştığım fabrikanın yakınında köpek eğitim merkezi var,öğle aralarında bazen gezmeye giderim. özel kişi ve kurumlara köpek eğitip satıyorlar. Merkezin sahibinin dediği lafı aynen aktarıyorum.

-Abi pitbull eğitiyor musun?
-Pitbull,doberman,rotwiller(yanlışsa kusura bakmayın) cinslerini ne eğitirim ne de barınağa koyarım.
-Neden ki?
-Bu cinsler dengesizdir,akıllı olsalar bile bazen hiç birşey düşünemezler. O yüzden zarar verirler çevresindekilere.
-Haklısın.

Aramızda geçen konuşma budur arkadaşlar. Bunu söyleyen köpek sahibi olan biri olsaydı bu kadar inanmazdım belki. Beslemeyin lütfen bu cinsleri.

Eminmisin dostum rottwailer sahibine çok düşkün bir köpektir ve rotun yanında sahibine bağıramassın bile sana saldırmaya başlar ve ben daha hiç duymadım rottun sahibine saldırdığını.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst