Piston'dayım!

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Her Pazar saat 15.15'te digiturk kanalı ShowMax'teyim.

Şimdilik bildiğiniz videolar ancak, haftaya bilmediklerinizle karşınızda olacağım.

Slmlr
Brkn
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Malesef evimde digiturk yok.Ama sizi izlemeyi çok isterdim.Yayın hayatınızda başarılar dilerim.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Denk getirmeye calisacagim tebrikler. Daha once izlememistim bakalim nasil bir seymis
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayirli olsun Barkin.
Basarilar dilerim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Süper bir haber cidden.

İzlemeye calışıcam.

Başarılar dilerim. :rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Barkın Bey yanlız şifreli olması pek hayırlı olmamış.:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
başarılarınızın devamını diliyorum.
sizlerin sayesinde adımız daha çok duyulacaktır.
lütfen, proğramınızda korumalıkların ve aynaların önemini anlatınız...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Tebrik ederim , bence bu isin buyumesi icin guzel bir program. Otomobil programlarinda bu isin babasi olarak kabul ettigimiz top gear dahil motosikletlere pek onem vermiyorlar. Halbuki motosiklet uzerinde cekim icin cok malzeme vardir. Basarilarinizin devamini diliyorum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
aylar önce test ettiğiniz 1000RR için bu hafta test ettim demişsiniz , ilginç .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Şimdiye kadar yayınlanmış tüm bölümler:

Bölüm 5 (Peugeot 5008, Kymco Downtown 300, vs):

http://www.vimeo.com/20163317

Bölüm 6 (Mini Cooper S, Piaggio Beverly 300, vs):

http://www.vimeo.com/20167200

Bölüm 7 (Moto Expo 1. Kısım, Hyundai IX35, Cadwell Park pist günü, vs):

http://www.vimeo.com/20814519

Bölüm 8 (TT Custom Choppers, Moto Expo 2. Kısım, Jeep Cherokee, vs):

http://www.vimeo.com/21878141

Bölüm 9 (Yamaha Super Tenere, Kawasaki Z750R, Porsche GT3 Cup, vs):

http://www.vimeo.com/22091921

Özellikle 9. Bölümdeki Super Tenere testinin çok toz kaldıracağı umudundayım.

Slmlr
Brkn
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
bütün bölümleri izledim bi anda, bayılıyorum ya :) mimiklerin bence çok iyi :) ama kameramanın zayıf ya..senin dediğin detayları tam yakalayamıyor gibi geldi bana..tabi benim fikrim bu.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
şuan 9.bölümü izliyorum
Porsche GT3 tanıtımı ''otomobilin içinde pek bişey yok gördügünüz gibi yani teyp meyp takmak lazım bunla böyle piyasaya çıkıcaksanız'' süper :) :)

herşeyi ayrıntılı olarak işlemeniz çok güzel gerçekten ,başarılarınızın devamını diliyorum :cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kayıtları bu şekilde izleyebilmemiz harika olmuş. Özellikle evinde digiturk'ü olmayanların. Emeğinize sağlık.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
9. bölümdeki özellikle sunum tarzı mükemmel :)

"bara kafeye girdiğinizde önüne parkettiğinizde bu motorla ... e artık boş çıkmazsınız :) ama bu motor tek kişilik :) "
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Showa geçsin bu program show maxta izleyemiyoruz rating i az oluyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

9. bölümdeki özellikle sunum tarzı mükemmel :)

"bara kafeye girdiğinizde önüne parkettiğinizde bu motorla ... e artık boş çıkmazsınız :) ama bu motor tek kişilik :) "

İtalya turundada meyveler olgunlaşıyomuş gitsekmi napsak meyveleri tatmaya :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst