- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar bayadır uzak kaldım,
Bws 100 sahibi oldum 2. motosiklet olarak, bütün yaz bodrumda kiraladıktan sonra istanbula dönünce bitane almak istedim. Nitekim de almış bulundum.
BeeWee 2006 model 36k kilometrede J-costa takılı kozmetik olarakta çok sağlam durumda. Gel gelelim ki lastikler evde yok...
Lastik arayışı içerisinde motosikleti proje gibi yapacağımdan şüpheye düştüm.
Scooter konusunda bilgileriniz benden çoktur, scooterdan hiç anlamıyorum.
Pirelli SL60 / Michelin Reggae modelleri arasında gidip geliyorum, çin malı lastik almam.
Sizce bu motora dişli lastik takmak çok mu mantıksız, düz lastik inanılmaz bir fark mı sağlar. Zuma forumlarını okudum özellikle SL60 ciddi yer tutuşu sağlıyor ancak ömrü çok kısa. Reggae ise yağmurda biraz güvensizmiş.
Dual sport bana uyacak yada DÜZ olan bak bunu al mis gibi lastik diyebilecek runner yada bu tarz scooter kullanacak arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Aktarmak istediğiniz başka bilgiler varsa çok güzel olur, sorularıda cevaplarım.
Bu kadar okuduysanız alın size fotoğraf:rendeer:
Motosikletin son hali motocross düz gidon, elcik koruma, iki çamurluğunda iptali gibi olacak o yüzden karizmatik lastikler düşünün, pilot sport demeyin bana. Herkeste olcak bişi istesem bu motoru almam :mrgreen:
Bws 100 sahibi oldum 2. motosiklet olarak, bütün yaz bodrumda kiraladıktan sonra istanbula dönünce bitane almak istedim. Nitekim de almış bulundum.
BeeWee 2006 model 36k kilometrede J-costa takılı kozmetik olarakta çok sağlam durumda. Gel gelelim ki lastikler evde yok...
Lastik arayışı içerisinde motosikleti proje gibi yapacağımdan şüpheye düştüm.
Scooter konusunda bilgileriniz benden çoktur, scooterdan hiç anlamıyorum.
Pirelli SL60 / Michelin Reggae modelleri arasında gidip geliyorum, çin malı lastik almam.
Sizce bu motora dişli lastik takmak çok mu mantıksız, düz lastik inanılmaz bir fark mı sağlar. Zuma forumlarını okudum özellikle SL60 ciddi yer tutuşu sağlıyor ancak ömrü çok kısa. Reggae ise yağmurda biraz güvensizmiş.
Dual sport bana uyacak yada DÜZ olan bak bunu al mis gibi lastik diyebilecek runner yada bu tarz scooter kullanacak arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Aktarmak istediğiniz başka bilgiler varsa çok güzel olur, sorularıda cevaplarım.
Bu kadar okuduysanız alın size fotoğraf:rendeer:
Motosikletin son hali motocross düz gidon, elcik koruma, iki çamurluğunda iptali gibi olacak o yüzden karizmatik lastikler düşünün, pilot sport demeyin bana. Herkeste olcak bişi istesem bu motoru almam :mrgreen:
Son düzenleme: