Pirelli SL60 / Michelin Reggae yada dişsiz lastik? Genel Bws Soruları

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Selam arkadaşlar bayadır uzak kaldım,

Bws 100 sahibi oldum 2. motosiklet olarak, bütün yaz bodrumda kiraladıktan sonra istanbula dönünce bitane almak istedim. Nitekim de almış bulundum.

BeeWee 2006 model 36k kilometrede J-costa takılı kozmetik olarakta çok sağlam durumda. Gel gelelim ki lastikler evde yok...

Lastik arayışı içerisinde motosikleti proje gibi yapacağımdan şüpheye düştüm.

Scooter konusunda bilgileriniz benden çoktur, scooterdan hiç anlamıyorum.

Pirelli SL60 / Michelin Reggae modelleri arasında gidip geliyorum, çin malı lastik almam.

Sizce bu motora dişli lastik takmak çok mu mantıksız, düz lastik inanılmaz bir fark mı sağlar. Zuma forumlarını okudum özellikle SL60 ciddi yer tutuşu sağlıyor ancak ömrü çok kısa. Reggae ise yağmurda biraz güvensizmiş.

Dual sport bana uyacak yada DÜZ olan bak bunu al mis gibi lastik diyebilecek runner yada bu tarz scooter kullanacak arkadaşlardan cevap bekliyorum.

Aktarmak istediğiniz başka bilgiler varsa çok güzel olur, sorularıda cevaplarım.

Bu kadar okuduysanız alın size fotoğraf:rendeer:

minik_by_kefetor-d9bj1y0.jpg



Motosikletin son hali motocross düz gidon, elcik koruma, iki çamurluğunda iptali gibi olacak o yüzden karizmatik lastikler düşünün, pilot sport demeyin bana. Herkeste olcak bişi istesem bu motoru almam :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Merhaba reggae kullaniyorum pek memnun değilim benim tavsiyem bopper kullanmaniz bws konusunda ve modifiye sorularınızı yanıtlayabilirim güle güle kullanin hayirli olsun
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Merhaba reggae kullaniyorum pek memnun değilim benim tavsiyem bopper kullanmaniz bws konusunda ve modifiye sorularınızı yanıtlayabilirim güle güle kullanin hayirli olsun

Bopper üretimden kalmış dedi az önce distribütör...
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Doğrudur arkadaşimda beklemişti :)
Yağini eksik etme full sentetik kullanmaya bak...
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
21
Öncelikle hayırlı olsun.sürmesi zevkli bir motor almışsınız size bir sorum olacak.
Benim bws rölantide çalışırken farlarında ışık şiddeti azalıyor kırpma yapıyor sönecek gibi,hızlanınca sorun yok.
Sizdede durum böylemidir?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Öncelikle hayırlı olsun.sürmesi zevkli bir motor almışsınız size bir sorum olacak.
Benim bws rölantide çalışırken farlarında ışık şiddeti azalıyor kırpma yapıyor sönecek gibi,hızlanınca sorun yok.
Sizdede durum böylemidir?

Benim Neos'da da aynı durum var. Sanırım farlar aküye bağlı değil. Doğrudan konjektörden besleniyor.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
21
Direk aküye bağlayan varmıdır acaba,12 volttan fazla vermemesi için araya belki bi parça bağlanabilir.
Aynı aküyü arkadaşımın cbf 250 sine taktık xenon olmasına rağmen motor kapalıyken dahi cayır cayır yanıyordu farları böyle olunca zoruma gitmiyor değil.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
.

Bugün itibari ile yurtdışı scooter forumlarından araştırmalarıma dayanarak Michelin Reggae aldım. İzlenimlerimi paylaşıyor olacağım.

Direk aküye bağlayan varmıdır acaba,12 volttan fazla vermemesi için araya belki bi parça bağlanabilir.
Aynı aküyü arkadaşımın cbf 250 sine taktık xenon olmasına rağmen motor kapalıyken dahi cayır cayır yanıyordu farları böyle olunca zoruma gitmiyor değil.

CBF 150'lilerde böyle diye biliyorum, bi araştırırsanız çözümleri vardı. Hatta forumdan bir arkadaş bir devre ile çözüyordu GALİBA.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst