Pirelli Diablo Rosso 3 Bilen,Duyan,Kullanan ?

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Bu lastiğin yeni versiyonunu kullanan var mı ?
merak ettim 2. versiyonundan ne gibi farkları var nette bu lastiği kullanan,yorum yapan bulamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst