- Katılım
- 15 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,651
- Konu Yazar
- #1
Bu lastiğin yeni versiyonunu kullanan var mı ?
merak ettim 2. versiyonundan ne gibi farkları var nette bu lastiği kullanan,yorum yapan bulamadım
merak ettim 2. versiyonundan ne gibi farkları var nette bu lastiği kullanan,yorum yapan bulamadım