Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
2000tl'ye sıfır ayarında fly100 kaçırdım, kafamı taşlara vurmalı mıyım :pr: Vespa Et4 kullanan arkadaşlar var mı aramızda ? Birkaç senelik bir model ancak bir tanıdık uygun fiyata bırakıyor ne dersiniz bu modelin kronik sorunları vs var mı :silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
2000tl'ye sıfır ayarında fly100 kaçırdım, kafamı taşlara vurmalı mıyım :pr: Vespa Et4 kullanan arkadaşlar var mı aramızda ? Birkaç senelik bir model ancak bir tanıdık uygun fiyata bırakıyor ne dersiniz bu modelin kronik sorunları vs var mı :silent:

Kronik bir sorun duymadım,yedek parça fiyatları dışında:)km ve fiyat belirtirsen bir fikir verebiliriz..
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
2004 model ve 11.000km de, motor daha önce düşmüş sanırım kaportada çizik ve boya dökülmesi var, aldıktan sonra boyatmayı düşünüyorum. Motor için istediği fiyat 1750TL.

Ferco motor sanırım ekspertiz yapıyor, kafama yatarsa gidip bir göstereceğim motoru.. Tek düşündüren 10" tekerlekler, kısa mesafeli şehir dışı gezileri için artçı ile ET4 çok mu konforsuz olur acaba :silent:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@-majesty-,
devamlı 50-60 giderseniz rahatsız olmazsınız ama şehirlerarası yollarda bu hızlarda gitmek mümkün olmuyor. dolayısıyla hız arttıkça asfalttan aldıgınız momentum artacaktır ve motorunuzda bunu komfor biçimine dönüştürecek yeterli potansiyel olmadıgından (tekerlekler ve amortisorler) uzun yolda rahatsızlık çekebilirsiniz.

kısaca yolculu şehir dışı gezileriniz komforsuz olabilir.
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
Haklısınız bu hızlarla şehirdışı zor, peki Fly100 gibi 12" modeller konfor açısından bir fark sunar mı yoksa aynı durum mu söz konusu. 12" modellerde de bu tip geziler zor diyorsanız, şehir dışı sevdamdan vazgeçip ET4 'e yönelebilirim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
2004 model ve 11.000km de, motor daha önce düşmüş sanırım kaportada çizik ve boya dökülmesi var, aldıktan sonra boyatmayı düşünüyorum. Motor için istediği fiyat 1750TL.

Ferco motor sanırım ekspertiz yapıyor, kafama yatarsa gidip bir göstereceğim motoru.. Tek düşündüren 10" tekerlekler, kısa mesafeli şehir dışı gezileri için artçı ile ET4 çok mu konforsuz olur acaba :silent:


Fiyat çok iyi koporta metal olduğu için düzeltilebilir.Kaportanın tamamı 300 TL gibi bir ücrete boyanıyor..(koltuk altında bulunan etikette renk kodu vardır)Başka herhangi sorunu yoksa kaçırma...Vespa kullanıcıları 2-3 saatlik şehirlerarası yolculukları genelde grup olarak yapıyorlar..

Tavsiye olarak lastikleri kontrol et..İyi bir lastiğinin tek fiyatı 80-100 TL

Yanlış hatırlamıyorsam 12000 km de bakıma girmesi gerekiyor..Yağ filtresi+yağ+hava filtresi+buji değişmesi gerekebilir..Ferco motordan parça fiyatlarını öğrenebilirsin..
Ferco motor telefon (0212) 346 15 13
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
15
arkadaşlar bu aşağıdaki resimde yuvarlak içindeki parça bizim vespa Lx150 lerde yok bunun ne işe yaradığını bileniniz varmı ?

vessp.jpg
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
26
merhaba arkadaşlar yeniyim bu forumda
gp800 nasil bir motor? kullanan varmı? burgman 650 mi gp800mu karar veremedim sanki gp800 daha yarışcı yani burgman konformu?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
merhaba arkadaşlar yeniyim bu forumda
gp800 nasil bir motor? kullanan varmı? burgman 650 mi gp800mu karar veremedim sanki gp800 daha yarışcı yani burgman konformu?

Hoşgeldin,sürüş konforu istiyorsan burgman,hızlı bir makina istiyorsan gp800..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------

arkadaşlar bu aşağıdaki resimde yuvarlak içindeki parça bizim vespa Lx150 lerde yok bunun ne işe yaradığını bileniniz varmı ?

vessp.jpg


Depodan çıkan yakıt hortumunu takip et,daha farklı bir yere monte edilmiş olabilir..Yakıt filtresi..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hoşgeldin,sürüş konforu istiyorsan burgman,hızlı bir makina istiyorsan gp800..


peki tesekkurler gp800le max hız kac yapıldı


Motor: 2 silindir 90° V-Twin 4 zamanlı
Silindir Hacmi: 839,3 CC
Max. Güç: 75 hp. 7250 devirde
Max Tork: 76,4 nm. 5750 devirde
Yakıt Besleme: Enjeksiyon
Dağıtım: Üstten tek ekzantrik, silindir başına 4 sübap ile
Karter Yağ Kapasitesi: 2,6 litre
Debriyaj: Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Ön Lastik: 120/70-16"
Arka Lastik: 160/60-15"
Uzunluk: 2237 mm.
Genişlik: 790 mm.
İki Aks Aralığı: 1593 mm.
Sele Yüksekliği: 780 mm.
Kuru ağırlık: 245 kg
Yakıt Deposu: 18,5 lt. ( 3lt. Yedek içinde)
En Yüksek Hız: 200 km/h


http://www.poleposition.mc/image/2008/modeles/GP800.jpg

Turbolu modifiye http://www.yasaktube.com/izle.php?tag=gp800+turbo&type=tag&video_id=a5ueYSbqOJU
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Satılık Piaggio Skipper

Merhaba.2003 model (2004 trafik çıkışlı) bakımları aksatılmadan zamanında yapılmış olan,4 zamanlı,46 000 kmde,150 cc 12.5 beygir gücündeki,mavi renkte,yağışlı havalarda ve kış aylarında kapalı garajda muhafaza edilen hiçbir devriği çiziği kazası bulunmayan 31.01.2011 tarihine kadar vizesi,06.06.2010 tarihine kadar trafik sigortası mevcut olan kahrını çekmediğim kahrımı çok çeken çok temiz ve bakımlı Piaggio Skipper ım 3250 TL ye SATILIKTIR. Görmek isteyenler için motor ÇETİNCAN MOTOR Kahramanlar/İZMİR de durmaktadır.İlgilenenler için GSM numaram:0 532 694 79 89
Sahibinden com ilan no 16822386 dır.

Michelin Pilot Sport 'teker ,Varyatör ve diğer kayışlar,,hız bagaları,yağ ve hava filtresi,yağı (Castrol Magnatec 10W40),arka fren balatası 45 000 km de orjinalleri ile değiştirilmiştir.Alıcılar motoru diledikleri servise götürebilirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst