Selam arkadaşlar eski bir gilera runner kullanıcısı olarak sizlerin başlığınız ilgimi çekti, scooter tekniği ve özellikle runner ile ilgili sorularınız olursa herzaman yardıma açığım görüşmek üzere! Benim eski emektarım ve bazı özellikleri;
Yine eski motorumu hatırladım,üzüldüm desem yeridir...Benim bu motorla ne nexus 500, ne de başkası başedebiliyordu ama güzel fiyata sattım,derbi aldım ama hala aklımdan çıkmıyor, keşke maddi imkan olsaydı satmasaydım, 0-100:6sn, son hız ise bilmiyorum, ibre 160'da bitiyordu;
neler var derseniz aklımdaki bazıları
Malossi hava filtresi
Malossi uzun şanzıman
Malossi kevlar kayış
Polini debriyaj seti
Malossi varyatör
Malossi reed valve(membran)
Malossi silindir kiti
PM tuning salyangoz egzos (sadece bu tek başına 3.5HP veriyordu)
Yarış fren balataları
Pirelli lastikler
Motor orjinal 22HP, bunlardan sonra 30HP civarı oldu ve aktarmada bu parçalarla sıfır kayıp olmuştu...Kalkışta motoru tutamıyordum...Bütün parçaları Almanya'dan alıp, herşeyini kendi ellerimle yapmıştım, sonra Antalya'dan gelip aldılar...Tabi xenon, ledli stop,digital göstergeler vs saymıyorum...