Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Sevgili Lacivertt arkadaşım 31 bin km de bir İtalyan daha yol görmemiştir gönül rahatlığı ile alabilirsin İtalyan scooter larına 100 bin km falan oyuncak gelir çok sağlam ve güçlü motorlardır yani ömrünün sonuna kadar kullanırsın o derece sağlamdır,kayışına bak derim çok yıpranmış olduğunu zannetmiyorum 97 bin km de arkadaşımın Aprilia sının kayışı daha orjinaldi fabrika çıkışıydı kullanmaya bağlı ve kışın sakladığın yere buna dikkat et onun haricinde yağını ve suyunu eksik etme dünya turuna çıkarsın asla seni üzmez çok iyi seçim yapmışsın hayırlısı olsun.:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
1
slm arkadaşlar ben gilera 180 lik motor aldım 2 zamanlı bunu modifiye etmek istıyorum ve nereye sorduysam kımseden olumlu cvp almadım ben bunun parcalarını yanı malossi dedıklerı parcaları nerden alabılırım bana yardımcı olurmusunuz.şimdiden tsk ederım
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
korlastaki malossi parçalarının fiyatı biraz tuzluydu. yurtdışından getirmeye bak.
veya www.scooturk.net sitesinde modifiye ile ugraşanlar var, onlardan yardım iste. burada scooter modifiyesi ile ugrasan pek yok.
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
slmlar arkadaslar bana gilera nexus 500 için malossi debriyaj balatası vede tası lazım nerden bulabilirim? yada yurtdısında getirme işlemi nasıl yapılır?? bilen varsa yardım ederse sevinirim...

kısaca debriyaj kiti kayış yeni aldım gerek yok
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2009
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 4 aylık bir araştırmadan sonra ikinci motorum olan piaggio x8 250 me kavuştum. İstanbuldan aldım ve otoyoldan Edirneye geldim en yüksek 150 km hıza ulaştım. Harika bir makine ileride sizlerden yararlanacağımı umuyorum. Hepimize hayırlı kazasız sürüşler diliyorum.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
korlastaki malossi parçalarının fiyatı biraz tuzluydu. yurtdışından getirmeye bak.
veya www.scooturk.net sitesinde modifiye ile ugraşanlar var, onlardan yardım iste. burada scooter modifiyesi ile ugrasan pek yok.


bende bu sitenin üyesiyim gerçekten çok var modlayan motorunu

ayırıca korlasta bu parçalar rahatlıkla bulunuyormuş ama biraz pahalı satıyormuş galiba korlas

slmlar arkadaslar bana gilera nexus 500 için malossi debriyaj balatası vede tası lazım nerden bulabilirim? yada yurtdısında getirme işlemi nasıl yapılır?? bilen varsa yardım ederse sevinirim...

kısaca debriyaj kiti kayış yeni aldım gerek yok







nerreden aldın..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 4 aylık bir araştırmadan sonra ikinci motorum olan piaggio x8 250 me kavuştum. İstanbuldan aldım ve otoyoldan Edirneye geldim en yüksek 150 km hıza ulaştım. Harika bir makine ileride sizlerden yararlanacağımı umuyorum. Hepimize hayırlı kazasız sürüşler diliyorum.


Hayırlı olsun,keyifli sürüşler herhangi bir problemde bu topiğe yazmanı tavsiye ederim..
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 4 aylık bir araştırmadan sonra ikinci motorum olan piaggio x8 250 me kavuştum. İstanbuldan aldım ve otoyoldan Edirneye geldim en yüksek 150 km hıza ulaştım. Harika bir makine ileride sizlerden yararlanacağımı umuyorum. Hepimize hayırlı kazasız sürüşler diliyorum.

Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanmanı dilerim.
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
merhaba arkadaşlar. yaklaşık 4 aylık bir araştırmadan sonra ikinci motorum olan piaggio x8 250 me kavuştum. İstanbuldan aldım ve otoyoldan Edirneye geldim en yüksek 150 km hıza ulaştım. Harika bir makine ileride sizlerden yararlanacağımı umuyorum. Hepimize hayırlı kazasız sürüşler diliyorum.

kazasız sürüşler temennisiyle,hayırlı olsun.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba, ben 1996 Vespa PX 200 mü PX 150 mi diye soracaktım. Hangisi tutulur ve yakıt olarak nasıllar?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araba kadar yakacağını hiç sanmıyor(vitesli) yanlış yazmışım 5 adet px olacaktı.:)Düzeltiyorum..

Ben Google'ı tümden taradım,PX200 için sadece bir yerde 2,5 lt/100 km teknik verilerin içersinde var, eğer doğruysa alacağım.:cat:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum. İtalyancılar burada herhalde :) Motorum 2006 model Gilera Nexus 500. Çanakkale' den Anıl. Herkese selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst