Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Hoşgeldin.X9 ve X8 serisini yeni üretimi yokmuş duyduğım kadarıyla..bilgin var mı ?


Hoşbulduk,

evet duydum,ben 2. el aldım şimilik çok memnunum makinadan.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
benim motor 5-10 km gittikten sonra bu aralar göstergelerde bir anormallik yapmaya başladı.
aniden tüm göstergeler sapıtıyor ve aşağıdaki resimdeki gibi oluyor




ve motoru kenara çekiyorum biraz çalışır vaziyette bekleyince aşağıdaki resimdeki gibi oluyor




kontağı kapatıp tekrar çalıştırırsam herşey düzeliyor.
sorun nedir acaba? bir servise gösteriyim en iyisi
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
kuheylan..

akunden olabılır zira bir arkadasımın cbr125 inin akusu zayıfladıgında gostergeler boyle sapıtmıstı..
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
benim motor 5-10 km gittikten sonra bu aralar göstergelerde bir anormallik yapmaya başladı.
aniden tüm göstergeler sapıtıyor ve aşağıdaki resimdeki gibi oluyor



büyük bir ihtimalle beyinden olabilir,daha önce x9 u olan bir arkadaşımında öyle bir problemi olduğunu duymuştum..
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
Arkadaşlar selam..

Önce Jinlun arkasında Kanuni ve son olarak ta Transalpin arkasından Shadow vt 600 ün üstüne..

En sonunda geçen hafta X8 400 ie aldım... ve çok mutluyum senelerdir vitesli motorla niye uğraşmışım diye..
vitesli seni taşımıyor sen vitesliyi taşıyorsun..
Şu anda alet 700 km'de 1000 km bakımını maslak servise merkeze götürücem.. diğer servisler bana güven vermedi...

sevgiler..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
158
küheylan
genellikle x9 larda gidondaki bilgisayar bozuluyor bunun çoğu zaman sebebi çok saçma ama su almasıdır yağmur yüzünden ve böle hız göstergesinde haralet göstergesinde falan saçmalıklara yol açıyor senin problemininde bu olabilir bence :cat:
 
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
2
Merhaba,

Artik bende aranizdayim :) 3 seneyi askindir X9 500 kullaniyorum.. 800 luk Gilera yı deneyen arkadaslarin yorumlarini bekliyorum

Not: Daha onceki sayfalarda yazilmissa kusuruma bakmayin, 52 sayfa olmus :)
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
Selam arkadaşlar, X8 için orjinalinden daha iyi performans veren buji, fren balatası, debriyaj balatası, kayış vb. nelerdir? Motorum hala garanti kapsamında ama bitince ne yapacağımızı bilelim:)
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar nexus un gaz teli koptu ferco 97ytl istio başka nerde bulurum

Gilera'nın diğer bayilerini arayarak fiyat sorabilirsin.

FİRMA : AKS MOT.ARAÇ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
ADRES : İSTİKLAL MAH.BARUTHANE DERESİ SOK.NO:3
KASIMPAŞA
İLGİLİ KİŞİ : MUHİTTİN YAŞAR
TELEFON : (0212)-237 97 66
(0212)-238 01 28
FAX : (0212)- 237 97 66

FİRMA : AS MOTOR
ADRES : KÖZDERE SOKAK NO:10 KIZILTOPRAK
KADIKÖY
İLGİLİ KİŞİ : AYDIN SÖNMEZ - MERT USTA - ADNAN USTA
TELEFON : (0216)-349 55 14
(0216)-349 58 56
FAX : (0216)-349 58 81

FİRMA : ÇAKIRCA TİCARET MUSTAFA ÇAKIRCA
ADRES : KAHRAMANLAR CAD.NO:4 YEŞİLOVA
KÜÇÜKÇEKMECE
İLGİLİ KİŞİ : MUSTAFA ÇAKIRCA
TELEFON : (0212)-580 33 69
FAX : (0212)-580 33 69

FİRMA : GENÇ MOTO
ADRES : BARBAROS BULVARI İBA BLOKLARI
NO:14/2 BALMUMCU
İLGİLİ KİŞİ : GENÇ DEMİREL
TELEFON : 0212-2742727
FAX : 0212-2724033

FİRMA : KORLAS OTOMOTIV
ADRES : BAĞDAT CAD.NO:253/2 GÖZTEPE
KADIKÖY
İLGİLİ KİŞİ :
TELEFON : 2164673117
2122873355
FAX : 2164673116

FİRMA : MOTO VİZYON
ADRES : TALATPAŞA CAD NO:26/B
BAHÇELİEVLER
İLGİLİ KİŞİ : SONER SİNAN TURAN
TELEFON : (0212)-557 72 87

FİRMA : MOTOTAŞ OTOMOTİV SAN.VETİC.A.Ş.
ADRES : İNTAŞ SİTESİ A BLOK NO:27
KIZILTOPRAK
İLGİLİ KİŞİ : YUSUF ÇOBAN
TELEFON : (0216)-347 13 00
FAX : (0216)-347 94 00

FİRMA : RSV MOTOR
ADRES : EĞİTİM MAH.MURATPAŞA CAD.2.ACIKGÖZ SOKAK NO:34 FİKİRTEPE
KADIKÖY
İLGİLİ KİŞİ : MENDERES AKBAŞ
TELEFON : (0216)-550 72 72
(0537)-386 62 78
FAX : (0216)-550 72 72
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
75
sanırım bu servisleri herkes biliyordur zaten, bunların hepsi ferco'da alıyor zaten parçayı, arkadaş daha ucuza bulabilir miyim şeklinde sormuş zannedersem.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
http://www.fercomotor.com.tr/parcalistesi.asp

Tüm parça fiyatlarına bakacağınız yerin burası olması lazım.Size hiçbir servis daha ucuzunu veremez(arkadaşınızdır kar almaz o ayrı!).
Onun harici alacağınız parça ya çıkmadır ya da sanayiden -broadway'di sanırım- herhangi bir aracın yağ filtresinin runner'lara uyması gibi uyduruk birşeydir:)
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar vespa cosa'nın ön siyal kapağını uygun bir şekilde nereden temin edebilirim!!ve'ya uydurmaya çalışsam nasıl bir motorun sinyal kapağı uyar oraya bana yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
arkadaşlar merhaba bugun runner vrx 200 son kasa ile ışıkta durduk (bulunduğum ilçedeki tek runner tek italyan :queen::queen: )gerçi geçeceğini biliyodumda diğer türlü abi normal gideckti die biraz motora bakınca anladı zati aynı anda kalktık ne makinaymış bu ya roket gibi kalkıyo mükemmel bi makina ilk defa canlı canlı runner koparışı gördüm şaşkınlığımı hoş görün beni çok açık ara farkla geçen abiye bu heyecanı bana yaşattığı için teşekkür ederim runnerin uzayışını görmek bile süper bi duygu :queen::queen:

yazın çalışıp hiç harcamayıp benim scoo yu satıp runner alıp roketlemeliyimmmmm

kazasız sürüşler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst