Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
1
Arkadaşlar Bügün Piaggio carnaby200 aldım.Ön cam sperlik alacağım önerebileceğiniz pleksigals cı varmı. Şimdiden teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:51 ----------

Ankarada bulunuyorum ama İstanbul'danda olabilir. kargoyla aldırabilirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a arkadaşlar mp3 kulanan varmı aranızda onun tercübesinden faydalanarak bu motoru tanımak istiyorum 2 tekere göre 3 tekerin avantajları 3 teker denge sistemi nasıl çalışıyor arızaları nasıl benzin tüketimi vs hakında bilği verebilecek varmı varsa yazarsa menun olurum
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
23
gilera runner motorum war. bu motor gercekten cok yakıyor.ama hakkını werıyor motor o ayrı. ısten bıraz anlayan bır arkadas motorda exup war dıyor we bu motorun karbıratorundeymıs dıyor bunu bır dugme yardımıyla ıptal edıp ıstenılen zanamda devreye sokulabıldıgını soledı bunun sonucunda daha yakarmıs dedı bu konunun aslı warmıdır bılen cevap yazarsa sevınırım saygılar
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
big24649634p03.jpg


Arkadaşlar resimde yeşil bölgedeki hava kapakçığı ve kırmızı bölgedeki yan grenajı arıyorum..fiyat aralığı konusunda bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
hocam biliyorum kadir ustayı az gitmedim runner180 için oraya ama araya bir takım olaylar girdi kendi ustama gidiyorum artık, garantisinden bile çıkaracağım motoru, 12.000 bakımı için 500 lira fiyat veriyorlar yetkili servisler neymiş garanti kapsamından çıkarmış başkası yaparsa, geçen sene ön panel gösterge tarafı su aldığından dolayı ferco servisine götürdüm, elemanlar gösterge etrafına silikon çekmiş bakım yapmışlar 110 lira fatura çıkardı, kardeşim bu garantili ürün nedir dedim, kulanıcı hatası dediler benim ne işim olur göstergeyle panelle resmen sömürüyorlar adamı motora bineceğine pişman oluyor insan böyle zihniyetler yüzünden

Açiklamanız için çok ama çook teşekkürler..Beverly 250 almayı düşünüyordum.artık sym 200hd alacağım galiba:cat:
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
1
big24649634p03.jpg


Arkadaşlar resimde yeşil bölgedeki hava kapakçığı ve kırmızı bölgedeki yan grenajı arıyorum..fiyat aralığı konusunda bilgisi olan var mı ?

Zealist yeşil çizgilerle gösterdiğin kapağı alışveriş sitelerinde bulabilirsin 50tl. ben değiştirdim.



Arkadaşlar 2006 gilera runner vxr200 sahibiyim motoru yeni aldım. Yağmurda motorumu çalıştırmayı denediğimde tahmini 15-20 dk. uğraşmam gerekiyor marş almıyor.

Ayrıca yoldaki en ufak bir su birikintise girsem bile motor öksürüp stop ediyor. Güneşli/kuru günlerde hiçbir sorun yok, canvar gibi gidiyor ama ne zaman motor suyu görse çalışmamakta ısrar ediyor.


Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? bu motorlarda kronik bir sorun mudur?
Az çok birşeyler öğrenip motoru o şekilde ustaya götürmek istiyorum...


Cevaplarınız için şimdide teşekkürler...
 
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
2
Herkese merhaba..
Arkadaşlar Piaggio Fly 100 alma arefesindeyim...
Bilgisi olanlar varsa yardımlarını bekliyorum.
Teşekkürler...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
12
Herkese merhaba..
Arkadaşlar Piaggio Fly 100 alma arefesindeyim...
Bilgisi olanlar varsa yardımlarını bekliyorum.
Teşekkürler...

Arkadaşlar bende kışa doğru düşünüyorum, tavsiye eder misiniz_? nasıldır_? Güzel havalarda günde 150km yapmayı düşünüyorum Hadımköy Bostancı.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Arkadaşlar bende kışa doğru düşünüyorum, tavsiye eder misiniz_? nasıldır_? Güzel havalarda günde 150km yapmayı düşünüyorum Hadımköy Bostancı.

Sağlam ve problemsiz bir scooter ayrıca vergiden muaf olduğu için avantajlı bildiğim kadarıyla maksimum hızı 80 km/h civarında..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
12
arkadaşlar Piaggio fly 100 modelinin beyazı sadece bu yaz gelmiş... şimdiki Fiyatı 3800 kışa doğru 2.el olarak illakide BEYAZ olsun istedğim için 2000liraya bulmam bir hayal mi_?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1
Arkadşlar 2007 model bir Runner VXR 200 aldım ve benim işim dolayısı ile arkaya muhakkak çanta takmam gerek. Hemde en az 46 lt. felan. Sizden ricam bağlantı aparatı nerden bulabilirim be handi markalara bakmalıyım ? Yüksek rakamlar da ödemek istemiyorum..
Forum da biraz baktım ama cevap bulamadım...

Teşekkür ederim..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Zealist yeşil çizgilerle gösterdiğin kapağı alışveriş sitelerinde bulabilirsin 50tl. ben değiştirdim.



Arkadaşlar 2006 gilera runner vxr200 sahibiyim motoru yeni aldım. Yağmurda motorumu çalıştırmayı denediğimde tahmini 15-20 dk. uğraşmam gerekiyor marş almıyor.

Ayrıca yoldaki en ufak bir su birikintise girsem bile motor öksürüp stop ediyor. Güneşli/kuru günlerde hiçbir sorun yok, canvar gibi gidiyor ama ne zaman motor suyu görse çalışmamakta ısrar ediyor.


Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? bu motorlarda kronik bir sorun mudur?
Az çok birşeyler öğrenip motoru o şekilde ustaya götürmek istiyorum...


Cevaplarınız için şimdide teşekkürler...

buji piposu başta olmak üzere ateşleme sisteminin elektrik kablolarına bak bobin de su alıyo olabilir
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...amen-orjinal-daha-11-500-km-de-skipper/detay/

merhaba arkadaşlar acil yardım bu motoru almayı düşünüyorum. sizce buna değer mi?

Sorun çıkaracağını sanmıyorum ama bence o yaşta ve km'de bir motor almayın. Geçen sene 2004-2005 model 10bin km'de Skipper'lar dolaşıyordu 2500TL civarına, bu sezon fiyatlar yükselmiş gözüküyor, ben olsam onlara inat başka modellere yönelirdim...


arkadaşlar Piaggio fly 100 modelinin beyazı sadece bu yaz gelmiş... şimdiki Fiyatı 3800 kışa doğru 2.el olarak illakide BEYAZ olsun istedğim için 2000liraya bulmam bir hayal mi_?

Üzgünüm ama hayal gibi gözüküyor , 2000TL'ye değil 2010 model Beyaz, eski kasa yüksek km'li bir FLY bile ancak bulunabiliyor :(
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
12
Sorun çıkaracağını sanmıyorum ama bence o yaşta ve km'de bir motor almayın. Geçen sene 2004-2005 model 10bin km'de Skipper'lar dolaşıyordu 2500TL civarına, bu sezon fiyatlar yükselmiş gözüküyor, ben olsam onlara inat başka modellere yönelirdim...




Üzgünüm ama hayal gibi gözüküyor , 2000TL'ye değil 2010 model Beyaz, eski kasa yüksek km'li bir FLY bile ancak bulunabiliyor :(

teşekkürler :) bütçeyi biraz artırdım... 2500lira civarı 2. el temiz fly 100 arıyorum
 

akh

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1
Herkeze iyi günler arkadaşlar öncelikle. Ben kendime bir vespa et4 model motor alıcam ve internette arıyorum bunu. Bir motor buldum sızın de fıkırlerınızı almak ıstıyorum motor 26.000 km sizce bu çok mu ? Eğer bu km de bir motor alırsam sorun yaşar mıyım şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst