Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar x8 imin arka bağlantı burçları sanırım boşluk yapmaya başladı
kıçı ve başı pek uyumlu değil :(yaptırabileciğim yer ve fiyat konusunda yardımcı olabilirmisiniz :silent:
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,

İlk motorumu almaya karar verdim tecrübem yok vespa et4 ve gilera runner arasında gidip geliyorum daha önce bir kaç kez gilera kullandım açıkcası tecrübesiz olduğum için biraz gözümü korkuttu vespanın km.si yüksek fakat herkes ömürlük motor olduğunu söylüyor zaten 1-1.5 yıl kadar kullanmayı düşünüyorum siz hangisini tavsiye edersiniz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
herkese selam,
piaggio x800 ü tavsiye eder misiniz? çoğunlukla şehir içi ara sıra şehir dışı kullanımı için? ayrıca x800 e topcase takılabiliyor mu?
teşekkürler
 
Katılım
25 Eki 2010
Mesajlar
1
scooterist

arkadaşlar emirganda tamm boğazın yanında çok cici çok şirin bir piaggio vespa yetkili servisi açılmış... ilgilenenlere duyurulur... açık adres olarak su an sıze anlatamam ama telefon numarasını verıyorum... SCOTERİST MOTOR : 02123233676
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar günaydın. Bana acil yardım gerek. Fly 100 ün yakıt durumu hakkında bilgisi olan var mı. ? Bir tane adam polom var onun kadar yakıyor dedi de. Kafamız karıştı. :silent: Bilen varsa yardım rica ediyorummm....
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
Arkadaşlar günaydın. Bana acil yardım gerek. Fly 100 ün yakıt durumu hakkında bilgisi olan var mı. ? Bir tane adam polom var onun kadar yakıyor dedi de. Kafamız karıştı. :silent: Bilen varsa yardım rica ediyorummm....

öyle bir şey söz konusu olamaz.şu an bindiğiniz fiddle flydan daha fazla yakıt tüketir.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Olasılıklar üzerine değil bana kesin bilgi lazım arkadaşım..
Yani bir kullanıcının hesaplamış tutarı söylemesini istiyorum ben sözün özü.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Yahu 100 lük motor, yakıcağı en fazla 2,3 2,5 litre falandır 100 km de bunun hesabını yapmak icin bu kadar uğrasmayın
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
çatalcadayım bana yardımcı olabilecek piaggio dan anlayan ,yakın bir servisiniz varmı :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar bende 1 hafta içinde x8 200 alacağım belki binlerce kez yazılmıştır ama ben bir kez daha sormak isterim bu cihazın neyine dikkat etmeliyim bana ne sıkıntı yaratır lütfeder yazarsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst