piaggio sfera80

Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
2
selam .bumotor hakkında bilgisi olan varmı?97 modelin fiyatı şu an nekadardır?bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
babanın benzin istasyonu olması lazım bu motoru cigerine kadar her yerini bilirim 600ytl den fazla etmez 80000den fazla yol yaptım bu motorla asla yolda kalma gibi bi derdi yok 2 senede motor ister istedigin kadar iyi bak 80lik motor 110 km yapıyor almanı tavsiye etmem otomatiklerin icinde en iyisidir çünkü onlarda kavrama kayış gücü var bunda şanzuman dişli var

Hem övüyon hemde alma diyon.....:silent::silent:

Anlamadım ben bu işten bişey....:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
babanın benzin istasyonu olması lazım bu motoru cigerine kadar her yerini bilirim 600ytl den fazla etmez 80000den fazla yol yaptım bu motorla asla yolda kalma gibi bi derdi yok 2 senede motor ister istedigin kadar iyi bak 80lik motor 110 km yapıyor almanı tavsiye etmem otomatiklerin icinde en iyisidir çünkü onlarda kavrama kayış gücü var bunda şanzuman dişli var

Hem övüyon hemde alma diyon.....:silent::silent:

Anlamadım ben bu işten bişey....:p

valla öyle olmuşş... euheuhe :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şindi 80 lik motora binmek için benzin istasyonumu alıcaz:)
o zaman 1000 liğe binenler tüpraşa ortak oolsun
hatta aye boy cartman ekamba falan ortak olup suriyede bi petrol rezervi satın alsınlar:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
80lik sferaya binince anlarsın 1000lik motoru benziklikle ev arası 7 km ibrenin indigini görüyorsun eve gelince yarım depoya iniyor hiç bir motor bu kadar yakmaz hatta 8 silindirli american arabası bile

sıfır karburötör alım sekman piston biel kolu rulman larını degiştirdim ses azaldı yakıtta cok az bi düşüş oldu

Gariplik var bu anlattıklarında...........:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
1000RR 4000 devri geçmessen 135kuruş civarı, redline'a yakın seyreder, her tünelden geçerken ara gazı verirsen 350-375YKR arası yakıyor.

Bu motor km'de kaç kuruş yakıyor ki, bir matematik hatası var gibi.:silent:

Fikrim geldi... Deposu ne kadar bunun? 1LT mi?:silent:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
1000 likten çok yakıyo demedin dimi?
ben yanış anlaıdm:)
neyse polemiye girmeyelim:)
sen ne diyosan odur:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
12 silindirli şavrole mübarek..... O bile daha ekonomik.... 7 km de yarım depo benzin....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Bende 3 yıl sfera 80 kullandım hatta benim ilk motorum'du 95 yılında aldım ve hiç bir problem yapmadan sadece normal bakımlarını yaparak 12000 km yol yaptım, taş gibi bir scoter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst