- Katılım
- 16 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
selam .bumotor hakkında bilgisi olan varmı?97 modelin fiyatı şu an nekadardır?bilgi verirseniz sevinirim.
babanın benzin istasyonu olması lazım bu motoru cigerine kadar her yerini bilirim 600ytl den fazla etmez 80000den fazla yol yaptım bu motorla asla yolda kalma gibi bi derdi yok 2 senede motor ister istedigin kadar iyi bak 80lik motor 110 km yapıyor almanı tavsiye etmem otomatiklerin icinde en iyisidir çünkü onlarda kavrama kayış gücü var bunda şanzuman dişli var
babanın benzin istasyonu olması lazım bu motoru cigerine kadar her yerini bilirim 600ytl den fazla etmez 80000den fazla yol yaptım bu motorla asla yolda kalma gibi bi derdi yok 2 senede motor ister istedigin kadar iyi bak 80lik motor 110 km yapıyor almanı tavsiye etmem otomatiklerin icinde en iyisidir çünkü onlarda kavrama kayış gücü var bunda şanzuman dişli var
Hem övüyon hemde alma diyon.....:silent::silent:
Anlamadım ben bu işten bişey....![]()
80lik sferaya binince anlarsın 1000lik motoru benziklikle ev arası 7 km ibrenin indigini görüyorsun eve gelince yarım depoya iniyor hiç bir motor bu kadar yakmaz hatta 8 silindirli american arabası bile
sıfır karburötör alım sekman piston biel kolu rulman larını degiştirdim ses azaldı yakıtta cok az bi düşüş oldu