performans egzost

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
14
aldıgım egzostun orjınal olup olmadını nsl anlarız bılen warmı acaba
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadasım egzoz ne egzozu Race mı Chooper mi Naked mi vs vs vs nedır ?? Markası nedır modelı nedır ?? Nerden aldın kaca aldın ?? Bıraz bilgilendırırsın anlayan arkadaslar yardımcı olacaktır ??
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şimdi bu eleman 06 ağustosta üye olmuş, aşşa yukarı 2 yıl
toplamda 11 msj atmış
ortalama almaya kalksak, 2 ay soora cvp yazıcak
pro sen en iisi kitle:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
damıtma ve meteryal ayrıştırma tekniğiyle anlarız eyer böle devam edersen senide bu tekniğe dahil edecek modlar:queen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Arkadaşı HFC'den biliyorum.

Srad 750'si var galiba.

Coolsnake hocam, egzozu nereden aldınız?

Fotosu falan yok mu? (gerçi çakmalar gerçeğinden ayırt edilemiyor ilk bakışta)
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
14
sılersenız sewınırım nede olsa 2 yılda 11 msj atmısım.


egzos bu
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Neden yazmak için yazıyorsun anlamadım ben?!? :silent:

Önümüzdeki 2 3 yıl içinde hiç mantıklı bir mesajına rastlayabilecek miyiz acaba?

pronun zıvanadan çıktığı an...

böyle arkadaşlarımız var oldukça ben huzur bulecem
:queen: pro kafayı yer kaçar belki :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst