bılen yok herhalde .
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
şimdi bu eleman 06 ağustosta üye olmuş, aşşa yukarı 2 yıl
toplamda 11 msj atmış
ortalama almaya kalksak, 2 ay soora cvp yazıcak
pro sen en iisi kitle![]()
sana katılıyorum:queen::queen::queen::queen:
Neden yazmak için yazıyorsun anlamadım ben?!? :silent:
Önümüzdeki 2 3 yıl içinde hiç mantıklı bir mesajına rastlayabilecek miyiz acaba?
Allahdan umut kesılmez .
Allahdan umut kesılmez .
sana katılıyorum:queen::queen::queen::queen:
e o zaman 2 3 yıl sonra alalım seni tekrar aramıza, sen de bu arada hava almış olursun biraz![]()
Neden yazmak için yazıyorsun anlamadım ben?!? :silent:
Önümüzdeki 2 3 yıl içinde hiç mantıklı bir mesajına rastlayabilecek miyiz acaba?