- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşam üstü 11:00 gibi evde sıkıldığım için çıkayım bir avrupa yakasına geçeyim dedim hafta sonu olduğu için ortamı neşelidir, neyse pek umduğumu buladım ve bebek sahilden sarıyer tarafına doğru dolanmaya başladım ortalama hızım 90-130 arası keyifli keyifli geziyordum ki (büyük ihtimalle motosikleti yeni almış hızlı gececi elemanlardan) bir Mt-07 aşırı yakın bir şekilde yanımdan geçti, 2. vitesten 3. vitese geçtim ve üslü bir çocuk olanlar sağ şeritte Gözlüklü Şirini görebilirler.
Son düzenleme: