Pek tarzım değil ama sağ şeritte ki kardeşime buralardaysa selam olsun... :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Akşam üstü 11:00 gibi evde sıkıldığım için çıkayım bir avrupa yakasına geçeyim dedim hafta sonu olduğu için ortamı neşelidir, neyse pek umduğumu buladım ve bebek sahilden sarıyer tarafına doğru dolanmaya başladım ortalama hızım 90-130 arası keyifli keyifli geziyordum ki (büyük ihtimalle motosikleti yeni almış hızlı gececi elemanlardan) bir Mt-07 aşırı yakın bir şekilde yanımdan geçti, 2. vitesten 3. vitese geçtim ve üslü bir çocuk olanlar sağ şeritte Gözlüklü Şirini görebilirler. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
Dostum sen hizli gitmiyorsun motosiklet hizli gidiyor paran var almissin neyi ilr ovunuyorsun bunun ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum sen hizli gitmiyorsun motosiklet hizli gidiyor paran var almissin neyi ilr ovunuyorsun bunun ?

Bilmeden bir yere oooo nasıl geçtim onu oley yuppi falan mı yazmışım anlamadım ki ? :)Herkes kendi parası ile alıyor motosikleti hayırdır senin bir sıkıntın mı var, kim kimi koparıyor kendi payının... :cherry: Dostum video da bir hava atma söz konusu yok, ama illaki maddi durumlar ile birine yürümek istiyorsan ben ticaret odası başkanı değilim.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Tamam r1 gidiyor biliyoruz. Bence tecrübeli bir 600 RR gelseydi seni harcardı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam r1 gidiyor biliyoruz. Bence tecrübeli bir 600 RR gelseydi seni harcardı.

Sildim kardeşim video hiç hafta sonu tadımı kaçıramam, zaten forum paylaşma mantığından laf yetiştirme mantığına ulaşmış. 600rr da beni geçer, R1 de kendi kendine gidiyor siz haklısınız.
 
Katılım
31 Ağu 2015
Mesajlar
20
Evet çocuklar bu dersimizde de kedi, ciğer ve mundar adlı konumuzu işledik.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumun sacma sapan konularindan birisi, basligi acanda, yorumlayanlarda tamamen gereksiz bir iş yapmiş.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
R1'im olucak hergün konu açarım ben arkadaş, keşke silmeseydin videoyu merak ettim :d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel yorum yapan arkadaşların hepsine sonsuz teşekkürler, lakin video kaldırmasam artık MT 07 nin nasıl bir arkadaş kitlesi varsa hepsi gelip laf edecekti sanırım, hem ben düşüncesiz bir insanım ne demek R1 sahibi olmak herkes R1 alana kadar böyle bir hamle yapmamam lazımdı kendimden utanıyorum. :)
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Boşver kardeş, r25 sahibi bi kaç kişi vardı bu forumda, her konu başlığı altında motorunu reklam ediyodu, onları gördükten sonraa :d
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Atılan her yoruma cevap vermek zorunda değilsiniz. Bazen en güzel cevap görmezden gelmektir.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Adam video yayınlamış, millet laf yerleştirme peşinde. Videoyu izleyemedim ama keyif almış adam ve onu bizle paylaşmış. İzlemek isteyenlerle. sizinle değil.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
21
videoyu görmedim ama milletin laf yetiştirmesinden az çok anlaşılıyor r1 bir güzellik yapmış yine
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
R1'i olan biri arkadaşımız olamaz çünkü bizde r1 yok. bide gelmiş bizde olmadığını bildiğinden hava atıyorsun. aramıza katılmak isteyen birinin satıp 125cc alması gerekir. ekipmanlarıda tam olacak ama gözümüze sokup hava atmayacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst