Pc Sıvı Soğutma İçin Blok Lazım

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
antifriz konulsa ? faydası olurmu ? konuyu bilmedigimden bi öneri yapiim dedim :D

abş ben geçen üşenmedim gittim sanayiyye 1 litre aldım tanıdık elektirikçi vardı gittim onun yanına boşalttım bi kaba ucu açık iki kablo lamba filn yaptık antifrizi anahtar yerine kullandık elektiriği iletmedi ama ben yoğunluğunu beğenmedim çok yoğundu benim pompa küçük saatte 400 litre olduğu için hem pompa zorlanır diye almadım şu anda kutunun içinden çıkan sıvıyla idare ediyoz birazda üstüne saf su ekledim

nitrious81 inş. yanlış yazmamışımdır verdeğin linkler için çok teşekkürler bunları ben 1 aydan beri arıyodum salak gibi hergün girdiğim sahibinden.com da aramayı unutmuşum çok teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar budün saat3:00 civarlarında nitrous81 arkadaşımızın önerdiği bloğu vede radyötörün yerini değiştirmem gerektiği içinde bitane 8cm lik fan yuvasını 12cm me çeviren maparat aldım hepsi kargo dahil 45 ytl tuttu şu anda yazılılarım olduğı için ilgilenemiyorum ama 15 tatildi inş. modifiyemi bitiricem ve foruma foto koymayı öğrenebilirsem resimleri koyarım
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
inşallah arkadaşım bekliyoruz bende x1650 cilerdenim:)
crysis ten sonra GTA 4 gibi bi oyunuda mediumda oynatıyoya emektar kartım başka bişi istemem:mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar bugün nitrous81 arkadaşımızın verdiği linkteki blok elime geçti güzel bişeye benziyo ama daha takmak kısmet olmadı bu arada gursus x1650 kullananlar baya bi var bu forumda mt_x1650 filanmı kursak:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst