- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Bu sabah alper isimli bir arkadaşım gezelim dedi. Olur dedim. Öncelikle ne yapacağımızı bilemedik. Fikri attım ortaya.
-Hadi dağlara çıkalım !:mrgreen:
Arkadaş benim gibi kırık biraz fikir onunda çok hoşuna gitti.
Marmaris'ten çıkış:
Markete durduk. Benzin sonrası sadece 2 TL paramız kaldığını farkettik.:mrgreen:
Moral bozmak yok tabiki. Hemen girdim 2 şişe su ve mentos aldım.
Dışarı çıktığımda arkadaşım ufacık bir köpekle oynuyordu. :mrgreen:
Hayvansever alper :mrgreen:
Veee dağlara geldiikk.
Ve aşık olduğum şehir, marmaris
Burada birazcık zorlanma yaşadım, pati çekiyor zaten orda motor arkadaş güzel yakalamış :mrgreen:
Yokuş aşağı inme muhabbetleri
Birazcık zorlanarak çıkma muabbetleri
Bizim demir at'lar.
Hopladık, zıpladık, kaydık, çamura battık, çıktık, arılarla karşılaştık.
Ama mükkemmel bigündü.
-Hadi dağlara çıkalım !:mrgreen:
Arkadaş benim gibi kırık biraz fikir onunda çok hoşuna gitti.
Marmaris'ten çıkış:
Markete durduk. Benzin sonrası sadece 2 TL paramız kaldığını farkettik.:mrgreen:
Moral bozmak yok tabiki. Hemen girdim 2 şişe su ve mentos aldım.
Dışarı çıktığımda arkadaşım ufacık bir köpekle oynuyordu. :mrgreen:
Hayvansever alper :mrgreen:
Veee dağlara geldiikk.
Ve aşık olduğum şehir, marmaris
Burada birazcık zorlanma yaşadım, pati çekiyor zaten orda motor arkadaş güzel yakalamış :mrgreen:
Yokuş aşağı inme muhabbetleri
Birazcık zorlanarak çıkma muabbetleri
Bizim demir at'lar.
Hopladık, zıpladık, kaydık, çamura battık, çıktık, arılarla karşılaştık.
Ama mükkemmel bigündü.