Pazar günü minik bir Cross serüveni

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar. Bu sabah alper isimli bir arkadaşım gezelim dedi. Olur dedim. Öncelikle ne yapacağımızı bilemedik. Fikri attım ortaya.

-Hadi dağlara çıkalım !:mrgreen:

Arkadaş benim gibi kırık biraz fikir onunda çok hoşuna gitti.

Marmaris'ten çıkış:

Foto_raf0369.jpg


Foto_raf0371.jpg


Foto_raf0372.jpg


Foto_raf0375.jpg


Markete durduk. Benzin sonrası sadece 2 TL paramız kaldığını farkettik.:mrgreen:

Moral bozmak yok tabiki. Hemen girdim 2 şişe su ve mentos aldım.

Foto_raf0377.jpg


Dışarı çıktığımda arkadaşım ufacık bir köpekle oynuyordu. :mrgreen:

Hayvansever alper :mrgreen:

Foto_raf0380.jpg


Veee dağlara geldiikk.

Foto_raf0384.jpg


Foto_raf0389.jpg


Ve aşık olduğum şehir, marmaris :)

Foto_raf0391_1.jpg


Burada birazcık zorlanma yaşadım, pati çekiyor zaten orda motor arkadaş güzel yakalamış :mrgreen:

Foto_raf0400.jpg


Yokuş aşağı inme muhabbetleri :p

Foto_raf0402.jpg


Birazcık zorlanarak çıkma muabbetleri :p

Foto_raf0404.jpg


Bizim demir at'lar. :)

Foto_raf0410.jpg


Hopladık, zıpladık, kaydık, çamura battık, çıktık, arılarla karşılaştık.

Ama mükkemmel bigündü. :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Fotoğraflar güzel gerçekten, ama keşke sayfada da görünselerdi :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Alıntı yapınca yeni konu gibi oluyor hocam :S
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst