- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
pm bekliyorum....:rendeer:
gönderdim bi kontrol et :wiinkk:
pm bekliyorum....:rendeer:
gönderdim bi kontrol et :wiinkk:
Emre çalışıyo gelemeyiz biz :salut: Size afiyet şeker olsun iyi gezmeler ayriyetten :mrgreen:
süpersin bu gürkanın çekeceği var benden şimdiden söliiimmmm..
onun suçu yok aslında ta geçen hafta konuşmuştuk unutmuşturyaşlılık yaşlılık hoşgör :queen:
bana nie açmadı konuyu pis kel...
günaydın cem günaydın ahali![]()
hoşgeldin cadı...
süpersin bu gürkanın çekeceği var benden şimdiden söliiimmmm..
slm nerde yapılıo mangal kokusu sımdıden sardı dortbıryanı![]()
seni kaderimde çekmek yazıyorsa hiç itiraz etmem :bounce:
ya kardeşim bizim mangalı çaldılar ya onun için şey etmiştik :wiinkk::bounce::queen:
bana nie açmadı konuyu pis kel...
seni kaderimde çekmek yazıyorsa hiç itiraz etmem :bounce:
ya kardeşim bizim mangalı çaldılar ya onun için şey etmiştik :wiinkk::bounce::queen:
al benden de o kadar kanka...
ama işte işin içine ihtiyarları sokunca maçı ayarlamak bile zaman alıyo...
alanım benim yürübe....
ama bun kelimeler seni kurtaramaz gürkan abi...
vah vah dumansız ızgara getırıyı olmazmı:queen:
o ihtiyar dediğin senin için çalışıyor:bounce:
hazır lıcam topları bir tek sen vuracan desem:queen::wiinkk:
dumanla karşı kıyıya işaret vermemiz lazım:queen:
bizim için çalışıyo haberimiz yok nasıl olucak bu işler allahtan cadı varda el altında bilgi sızdırıyo bana...
o ihtiyar dediğin senin için çalışıyor:bounce:
hazır lıcam topları bir tek sen vuracan desem:queen::wiinkk:
dumanla karşı kıyıya işaret vermemiz lazım:queen:
sezona bomba gibi bi ğiriş yayıcaz ve her hafta bi yerdeyiz durmak yok ona göre:rendeer::bounce: