pazar günü mangal ve uscuk ne dersiniz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
al benden de o kadar kanka...
ama işte işin içine ihtiyarları sokunca maçı ayarlamak bile zaman alıyo...

o ihtiyar dediğin senin için çalışıyor:bounce:

alanım benim yürübe....
ama bun kelimeler seni kurtaramaz gürkan abi...

hazır lıcam topları bir tek sen vuracan desem:queen::wiinkk:

vah vah dumansız ızgara getırıyı olmazmı:queen:

dumanla karşı kıyıya işaret vermemiz lazım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
o ihtiyar dediğin senin için çalışıyor:bounce:



hazır lıcam topları bir tek sen vuracan desem:queen::wiinkk:



dumanla karşı kıyıya işaret vermemiz lazım:queen:

bizim için çalışıyo haberimiz yok nasıl olucak bu işler allahtan cadı varda el altında bilgi sızdırıyo bana...
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
o ihtiyar dediğin senin için çalışıyor:bounce:



hazır lıcam topları bir tek sen vuracan desem:queen::wiinkk:



dumanla karşı kıyıya işaret vermemiz lazım:queen:

ondan kolayı ne ateş yakarız karşı kıyı zaten gorur sen kafanı yorma yaslı halınle caaaaaaaaanıııııım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst