Park Orman Motosiklet Fuar Resimleri Eklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devam devam eğlenceli oluyo...alemsiniz valla.. :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
yaw arkadaşlar allah rızası için şu toplu fotolarda kim kimdir bana bi deyiverin
gelemiom bari tanıyım
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
IMG_0013.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
En soldaki Twisterin uzerindeki ben yanii Skullhunter :cherry:
Sagimdaki Sava (invent) :cat:
Onun yanindaki arkadasi tanimiyorum :pale:
Ortakda ellerini cebine sokmus dünyayı ben kurtardım bakışı ile MuRRaT :cherry:
Muratin solunda ketaha yaginda safrane
mavi motordaki Pınar onu arkasında oturan Hakan onlarin solundaki eleman :king: Onur En sagdaki Motoruc arkadaslaridaaa İsmail ve Aliberkay :king:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Dünyayı ben kurtardım mı? muahahahah :mrgreen: :mrgreen:
Abarttın heee.
Sen motor alabilirsin ama motor ile poz vermeyi asla öğrenemeyeceksin SKULL :king:
Bence en komik onur çıkmış. "Ahh ahhh benim şimdi motorum burada olacaktı ki" der gibi :cherry:
Onurun karizma resmini de koysana buraya şu NX ile çektiğimiz :queen:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
Allah için o resimde en karizma kim çıkmış
bence pınar
skull sende benimde motorum var der gibi çıkmışsın (erkekler içinde de en iyi sen çıkmışsın çaktırma) :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
toblerone' Alıntı:
Allah için o resimde en karizma kim çıkmış
bence pınar
skull sende benimde motorum var der gibi çıkmışsın (erkekler içinde de en iyi sen çıkmışsın çaktırma) :queen:

happyNeo.gif
Sagolasıın toblerone hiç çaktırmam :cherry:
Motor ile yakında daha güzel pozlar vericez iyisallah MUrrAT
 
Katılım
28 Ocak 2004
Mesajlar
26
toblerone' Alıntı:
Allah için o resimde en karizma kim çıkmış
bence pınar
skull sende benimde motorum var der gibi çıkmışsın (erkekler içinde de en iyi sen çıkmışsın çaktırma) :queen:

saolasın toblerone,

bu arada sen hiçç gelmiyosun buluşmalara gel de sana da karizma fotolar cekelim şööle afilli afilli :farao:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz ölmeden gelin arkadaşlar be yahuuu :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
çok istiomda işte bi türlü denk getiremedim bundan sorada biraz zor ist te olmayınca :joker:
çıtır ağzından yel alsın ne biçim lakırdı oo :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:farao: SELAM UZUN SÜREDİR DERSLERİM DOLASIYLA YAZAMIYORDUM OKULUMUZDA BİLGİSAYAR HAFTASI DÜZENLENİYOR VE BEN BİLGİSAYAR DERSİ VERİYORUM UZUN SÜREDİR FORUMLARI OKUYAMAMIŞTIM NEYSE HERKESE SELAM HERKESİN MORALLERİ İYİ Mİ?
:joker: BENİM ÇOK İYİ SAYILMAZ DERSLER ÖLDÜRDÜ BENİ HAYATTA ÖĞRETMEN OLMAM NEYSE BEN KAÇIYORUM HERKESE BYEEEEEE KENDİNİZE İYİ BAKIN KÜÇÜK ÜYE ^FASTBOY3^
:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARTIK BOŞ OLDUĞUM ZAMANLARDA OKURUM :farao: :tongue:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa olmaz böle birşey ..nasıl görmedik senii....
:king:

nice fuarlara hep beraber iişallah :thumright:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst