Pardon Yanlış Numara

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Yanlış Numaralar

--------------------------------------------------------------------------------



--aloo!canım 15 tane lahmacun istiyorum.5 i acılı olsun!yeşilliğni bol koy.adresi veriyorum not et
--beyfendi balkanlardan gelen soğuk ve yağışlı hava üç gün boyunca güney marmarada etkili olacak.iç anadolu...
--alo ne diyosun kardeşim?
--meteorolojiyı aradın dingil
--pardon yanlış numara


--aloo!kızım hiltondayım.tak takıştır gel.bizim hatunu ara.toplantıda olduğumu söyle.cebi kapalı olacak de.sende bekletme çabuk gel özledim seni.
--tamam canım.çocuklarıda alayımmı gelirken?
--hı?
--boyun devrilsin herif.evi aradın sen.yaktım çıranı
--pardon yanlış numara!!!


--aloo!sevgilim.ismi gibi nazlım.benim canım,aşkım
--söyle canım
--sesin bi tuhaf üşüttünmü yoksa gülüm
--ben özlem.bitti bu iş arama beni bi daha
-pardon yanlış numara


--alo!bu ratonu devirelim diyorum.yerine ben geçeyim.gıcıkkızın da ayağını kaydıralım.oraya da seni düşünüyorum ben
--tamam canım.nickin neydi senin?mustafaservent dimi.tamam
--gıcıkkıııız!!
---yaaaaaaaaa!ya!
--pardon yanlış numara


--sevgilim evlenelim hemen uzatmayalım!!
--kapa telefonu sende uzatma!!!
--patroon!!
--efendim
--pardon yanlış numara


--Aşkım özür dilerim beni affet
--Tamam tamam affettim birdaha yaparsan çekerim kulaklarını
--sende kimsin yaa
--Sen kimi aradın gözüm
--pardon yanlış numara
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
:queen: :queen: güzel süper max. vs.. paylaşım eline saglık:queen:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
- Aloo bize 2 su
- Şaşalmı yoksa damacanamı
- hee damacana
- Su istiyosan sucuyu ara benim evimi değil...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
zuaah benimde başıma geldi böyle bir olay:) :

evimde oturuyorum ev numaramız mecidiyeköydeki bir lokantanın numarasından sadece 1 hane farklı:) telefon çaldı:

-alo rezene değilmi
ben:??
-ben bir porsyon z. yağlı dolma 2 porsiyonda lahana corbası istiyorum...
ben:??????
-adresim fehemi bey sokak numara 15
ben:???????????????

ve çat diye telefonu kapattı:) yarım saat kadar sonra:

-alo rezene?ben yarım saat kadar önce dolma ve çorba sipariş etmiştim?
ben: ama hanımefendi yarım saat önce telefon ettiniz ama ben hiç cevap veremeden sipariş verdiniz

-?????
ben: burası rezene değil.

gene çat diye kapattı insan bir öür diler :)
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arada muzurluk olsun die bizde yapardık arkadaslarla arardık bi no
su isterdik tüpçüyü arardık
hatta kebabcıya asılsız iskender siparişi verirdik :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Yanlış Numaralar

--------------------------------------------------------------------------------





--aloo!kızım hiltondayım.tak takıştır gel.bizim hatunu ara.toplantıda olduğumu söyle.cebi kapalı olacak de.sende bekletme çabuk gel özledim seni.
--tamam canım.çocuklarıda alayımmı gelirken?
--hı?
--boyun devrilsin herif.evi aradın sen.yaktım çıranı
--pardon yanlış numara!!!


--aloo!sevgilim.ismi gibi nazlım.benim canım,aşkım
--söyle canım
--sesin bi tuhaf üşüttünmü yoksa gülüm
--ben özlem.bitti bu iş arama beni bi daha
-pardon yanlış numara
zuhauahuahauaha :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
--aloo!kızım hiltondayım.tak takıştır gel.bizim hatunu ara.toplantıda olduğumu söyle.cebi kapalı olacak de.sende bekletme çabuk gel özledim seni.
--tamam canım.çocuklarıda alayımmı gelirken?
--hı?
--boyun devrilsin herif.evi aradın sen.yaktım çıranı
--pardon yanlış numara!!!

puhahahahahhahha :cat: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst