- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
ilk defa dudum anlamını bilmiyorum onu çalan kişiye deniyor galiba![]()
bir enstürümanın sizler gibi ustasına elinden düşürmeyenine denir
ilk defa dudum anlamını bilmiyorum onu çalan kişiye deniyor galiba![]()
bir enstürümanın sizler gibi ustasına elinden düşürmeyenine denir![]()
bir enstürümanın sizler gibi ustasına elinden düşürmeyenine denir![]()
Elimizden geldiğince çalmayı öğretiyoz işte :queen:
öretecek kadar ustaysan helal olsun sana :d iyi derslerHAHAHAHAHA :d blok fülütçü
![]()
Ha siz blok flütten bahsediyorunuuuuz. ben yanlış anlamışım yaa :thumleft:
Ben dedim kesin mt-07 aldi meger flut-07 almis
Hayırlı olsun. Akşam akşam leblebiyi fazla kaçırdın galiba.
Almışsın iyi güzel de ben hala nereye oturacağını çözemedim
acemiysen boş bir odada yavaş yavaş çalmayı dene sonra koridora ve diğer odalara geçersin